5 trends στο digital marketing που θα εκτινάξουν το brand awareness σας το 2018!

Το online μάρκετινγκ έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Πολλές πρακτικές που λειτουργούσαν μέχρι πέρυσι καλά, δεν θα έχουν εφαρμογή φέτος. Αυτό που σας οδήγησε σήμερα σε αυτό το σημείο, και που θα σας πάει εκεί που θέλετε, αλλά και η δουλειά σας σαν επιχειρηματίας είναι να συμβαδίσετε με την αλλαγή.
Σήμερα, η ικανότητά σας να δημιουργείτε πελάτες έγκειται στο χτίσιμο της εμπιστοσύνης και οικειότητας με όσους σας χρειάζονται περισσότερο, και ύστερα να τους πείσετε ότι είστε η πιο σχετική επιλογή. Πρέπει να γίνετε πανταχού παρόντες, και για να το επιτύχετε αυτό πρέπει να δώσετε προσοχή στις τάσεις ψηφιακού μάρκετινγκ.
1. Ο πιο σχετικός κερδίζει.
Δεν πρόκειται πλέον για τη συλλογή των περισσότερων e-mail ή στοιχείων Εκείνοι με τις μεγαλύτερες λίστες κυριαρχούσαν στον εκάστοτε κλάδο, αλλά αυτό δεν θα λειτουργήσει το 2018 καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν να επιζητούν μεγαλύτερη οικειότητα και συνάφεια.
Το 2018, η σχετικότητα θα κερδίσει τον πόλεμο. Εάν θέλετε να αυξήσετε το κέρδος σας φέτος, θα χρειαστεί να χτίσετε σχέσεις οικειότητας και συνάφειας με τους πελάτες σας έτσι ώστε να παρέχετε τη σωστή λύση στους σωστούς ανθρώπους, την κατάλληλη στιγμή.
2. Η Προσοχή είναι το νέο νόμισμα.
Εάν δεν τραβάτε την (σωστή) προσοχή το 2018, χάνετε αυτόματα την ικανότητά σας να ανταγωνίζεστε χωρίς να ξοδεύετε τεράστια χρηματικά ποσά για διαφήμιση και άλλες πρακτικές online μάρκετινγκ.
Η προσοχή γίνεται ολοένα και πιο δαπανηρή, καθώς περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ευκολότερη πρόσβαση σε αυτήν, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιο σημαντικό από ποτέ να αξιοποιήσετε στο έπακρο την προσοχή που λαμβάνετε. Οι άνθρωποι είναι τόσο φορτωμένοι με μηνύματα που “λιμοκτονούν” για προσοχή. Αυτό το γεγονός αποτελεί μια καταπληκτική ευκαιρία, γιατί μόλις τραβήξετε την προσοχή, τραβάτε και την αφοσίωση.
Πρέπει να διαδώσετε το μήνυμα στους σωστούς ανθρώπους, την κατάλληλη στιγμή και να αξιοποιήσετε στο έπακρο την προσοχή τη στιγμή που την καταγράφετε.
3. Πανταχού παρόντες.
Πρόκειται για την ικανότητα η επιχείρηση και το brand να βρίσκεται μπροστά στο κοινό ανά πάρα στιγμή. Και όταν λέμε “πανταχού παρόν” δεν εννοούμε την εμφάνιση παντού και σε όλους, καθώς κάτι τέτοιο είναι και ακριβό και άσκοπο. Σκοπός είναι να είστε παρόντες και να εμφανίζεστε στο κοινό που είναι πιο συναφές με εσάς και είναι πιο πιθανό να επανέλθει σε εσάς. Αυτός ο συνδυασμός παρουσίας και συνάφειας διασφαλίζει ότι το κοινό σας γνωρίζει, του αρέσετε και σας εμπιστεύεται.
Η ικανότητά του να φτάνει στις μάζες είναι ένα απίστευτο κατόρθωμα και ορίζει τι σημαίνει να είσαι πανταχού παρούσα στο ακροατήριό σου. Δεν πρόκειται να εμφανιστεί παντού σε όλους, διότι είναι τόσο ακριβό όσο και άσκοπο.
4. Μια πλατφόρμα Δεν αρκεί.
Αν νομίζετε ότι η κυριαρχία μιας ενιαίας πλατφόρμας είναι αρκετή, ξανασκεφθείτε το.
Οι πελάτες σας στο Facebook δεν είναι στο YouTube, και οι χρήστες στο YouTube διαφέρουν από αυτούς που διαβάζουν τα νέα σας. Ως εκ τούτου, το κλειδί για την επιτυχία σας είναι να επαναπροσδιορίσετε το περιεχόμενό σας σε πολλές (σχετικές) πλατφόρμες.
Στο παρελθόν, αυτό ήταν δαπανηρό και χρονοβόρο, αλλά πλέον είναι εύκολο να δημιουργήσεις μια ανάρτηση για ένα μέσο και να την προσαρμόσεις για το άλλο.
5. Εστίαση στην απόδοση επένδυσης (ROI).
Ήταν αρκετό για να εστιάσετε τα διαφημιστικά σας έξοδα, στην παραγωγή και τις πωλήσεις, αλλά όχι πια. Οι πελάτες με τη μεγαλύτερη επιτυχία είναι αυτοί που εστιάζουν ένα μεγάλο μέρος των διαφημιστικών τους δαπανών στην αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.
Δεν είναι να πούμε ότι η δημιουργία νέων πελατών δεν είναι σημαντική, γιατί είναι. Αλλά, πρέπει επίσης να καλλιεργήσετε το ακροατήριό σας, όχι απλώς να τους πουλήσετε.
Θα πρέπει να είστε πάντα στο νου των πελατών σας, και αυτό δεν θα το καταφέρετε στέλνοντας μόνο μηνύματα πωλήσεων το ένα μετά το άλλο. Χρειάζεται χρόνος για να οικοδομηθεί η εμπιστοσύνη τους και να γίνεται ο “ειδικός” που χρειάζονται. Αν εστιάζετε μόνο στην παραγωγή πελατών, θα συνεχίσετε να βλέπετε αύξηση στα κόστη διαφήμισης ενώ οι μετατροπές σας υποβαθμίζονται.