4 τρόποι να κάνετε Facebook & Google να λειτουργούν μαζί και καλύτερα!

Σε πολλές περιπτώσεις, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν τα κανάλια διαφήμισής τους ως ξεχωριστές δυνάμεις και τα μετράνε το ένα εναντίον του άλλου, για να δουν ποιο φέρνει καλύτερα αποτελέσματα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι Google εναντίον Facebook. Αλλά στην πραγματικότητα, υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να το εξετάσουμε… Αντί να σκέφτεστε Google εναντίον Facebook, προσπαθήστε να σκεφτείτε Google ΣΥΝ Facebook.
Κάθε ένα από αυτά τα μεγάλα διαφημιστικά κανάλια έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του, αλλά όταν αντιμετωπίζονται ως μία υπερ-τεράστια δύναμη marketing, γίνονται ακόμα πιο ισχυρά από ό, τι ως ξεχωριστά κανάλια και σίγουρα μπορούν να σας δώσουν καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με την προσέγγιση “εναντίον”.
Το μυστικό είναι να χρησιμοποιήσετε πλήρως τη δύναμη καθενός από αυτά τα κανάλια και αφήστε κάθε κανάλι να βοηθήσει το άλλο.
Ακολουθούν 4 τρόποι για να ξεκινήσετε:
- Προκαλέστε αναζητήσεις μέσω Facebook, πουλήστε μέσω Google!
Μια καλά στοχευμένη καμπάνια στο Facebook όχι μόνο θα σας προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα, αλλά μπορεί επίσης να αυξήσει τον αριθμό των ατόμων που αναζητούν την εταιρεία σας στην Google. Όταν συμβεί αυτό, έχετε μια χρυσή ευκαιρία να «κλείσετε τη συμφωνία» σε αυτούς που ενδιαφέρονται για εσάς και προσπαθούν να μάθουν περισσότερα, αφότου είδαν τη διαφήμισή σας στο Facebook.
Βάσει έρευνας διαπιστώθηκε ότι η διαφήμιση στο Facebook οδήγησε σε αύξηση κατά 34% των αναζητήσεων στην Google.
Υπάρχει μια πολύ απλή εξήγηση για αυτό. Πολλοί από τους ανθρώπους που βλέπουν τις διαφημίσεις σας στο Facebook ενδέχεται να έχουν κάποιο ενδιαφέρον, αλλά θέλουν να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία σας και τι προσφέρετε. Επομένως, αντί να κάνουν κλικ στη διαφήμιση, θα αφήσουν το Facebook και θα αναζητήσουν την εταιρεία σας για να λάβουν τις πληροφορίες που θέλουν.
Οι διαφημίσεις Google μπορούν να χρησιμοποιηθούν για υποστήριξη των εκστρατειών στο facebook χρησιμοποιώντας πάντα την επωνυμία σας.
- Στόχευση των τίτλων διαφημίσεων στο Facebook ως λέξεις-κλειδιά στην Google!
Αυτό είναι πραγματικά πολύ απλό.
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στο Facebook μπορεί εύκολα να προσεγγίσει πολλές προοπτικές και να δημιουργήσει πολλές αναζητήσεις στην Google, αλλά όταν γίνει σωστά, δεν είναι μόνο η εταιρεία που θα αναζητήσουν οι χρήστες, είναι επίσης και οι τίτλοι των διαφημίσεών σας.
Ένας “πιασάρικος” τίτλος μπορεί να χαραχθεί στη μνήμη περισσότερο από ότι το όνομα της εταιρείας και να “παράγει” περισσότερες αναζητήσεις.
Παρόλο που μπορεί να ακούγεται περίεργο, έχει πραγματικά πολύ νόημα. Ένας καλός τίτλος (π.χ. “Μετατρέψτε τα τιμολόγια σε μετρητά”), μπορεί να κάνει τους ανθρώπους που το είδαν να το ψάχνουν όταν αναζητούν περισσότερες πληροφορίες.
π.χ.:
“Μετατροπή τιμολογίων σε μετρητά”
“Μετατρέπουν τα τιμολόγια σε μετρητά εταιρεία”
“Τιμολόγιο σε μετρητά”
Και πολλοί άλλοι σχετικοί όροι αναζήτησης.
- Στοχεύστε ξανά τους χρήστες που ψάχνουν με αυτό που αναζητούσαν!
Στα βήματα 1 και 2, κάναμε ένα είδος re-targeting στους χρήστες του Facebook μέσω της Google και αυτό έγινε ανεξάρτητα από το αν έγινε κλικ ή όχι στη διαφήμιση. Χρησιμοποιώντας το re-targeting, μπορούμε να κάνουμε ακόμα μεγαλύτερη σύνδεση μεταξύ Facebook και Google και να καταστήσουμε πιο ισχυρή την καμπάνια μας.
Στην πραγματικότητα, υπάρχει “περισσότερο” re-targeting από την απλή προβολή των ίδιων διαφημίσεων σε όλους τους παλιούς επισκέπτες… και ένας από τους καλύτερους τρόπους είναι να κάνετε re-targeting ανάμεσα στις πλατφόρμες (cross-platform).
Το re-targeting μεταξύ των πλατφορμών σημαίνει να εμφανιστείτε ξανά στους χρήστες που έχουν φτάσει στον ιστότοπό σας από τη Google μέσω Facebook και το αντίστροφο. Αλλά, υπάρχει ένας έξυπνος τρόπος για να το κάνετε ακόμα πιο αποτελεσματικά.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook για να μετακινήσετε ξανά τα άτομα που μπήκαν στον ιστότοπό σας από μια διαφήμιση αναζήτησης, με ακριβώς αυτό που αναζητούσαν.
Αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο δύσκολο, αλλά είναι πραγματικά απλό να το κάνετε (υποθέτοντας ότι χρησιμοποιείτε μοναδικές σελίδες προορισμού και δεν στέλνετε όλους τους χρήστες στην αρχική σας σελίδα). Για να βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται η σωστή διαφήμιση στα σωστά άτομα, θα πρέπει να τμηματοποιήσετε το προσαρμοσμένο κοινό σας στο Facebook. Απλώς μεταβείτε στην καρτέλα κοινού και δημιουργήστε ένα προσαρμοσμένο κοινό που ταιριάζει ακριβώς στη σωστή σελίδα προορισμού την οποία οδηγεί η διαφήμιση της Google (συγκεκριμένα στην επιλογή url must contain εισάγετε: source=adwords) .
- Βρείτε περισσότερα άτομα παρόμοια με τους χρήστες που σας αναζητούν!
Εάν είστε εξοικειωμένοι και χρησιμοποιείτε lookalike κοινά στις καμπάνιες σας στο Facebook, εδώ είναι ένα ωραίο τέχνασμα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε: Δημιουργήστε lookalike κοινό με βάση τις αναζητήσεις των επισκεπτών του ιστότοπού σας.
Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν; Δημιουργήστε ένα lookalike κοινό βάσει των επισκεπτών του ιστότοπού σας από τις καμπάνιες αναζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερους ανθρώπους που είναι παρόμοιοι με τους ανθρώπους που ψάχνουν για αυτό που προσφέρετε.
Μπορεί να αναρωτιέστε, γιατί να στοχεύσετε ανθρώπους που είναι παρόμοιοι με τους χρήστες που ψάχνω, αλλά ίσως δεν έχουν μετατρέψει; Εύκολο: Απλώς και μόνο επειδή δεν μετατρέψατε τους χρήστες που έκαναν κλικ στις διαφημίσεις σας στην Google, δεν σημαίνει ότι δεν θα μετατρέψετε παρόμοιο κοινό.
Αλλά να είστε προσεκτικοί με αυτό. Μερικοί από τους χρήστες σε αυτό το κοινό μπορεί επίσης να αποτελούν μέρος των κανονικών lookalikes, επομένως πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν θα τους στοχεύσετε δύο φορές με δύο διαφορετικά σύνολα διαφημίσεων.
Τέλος, παρατηρώντας πια τη μεγαλύτερη εικόνα και αλλάζοντας την προσέγγισή από το “Google vs. Facebook” στο “Google plus Facebook”, θα δείτε σίγουρα βελτίωση των αποτελεσμάτων.