6 τρόποι να σας (ξανά) ερωτευτούν οι πελάτες σας

Η πιο ρομαντική μέρα του χρόνου πλησιάζει και όλοι μπαίνουμε σε ένα κάποιο κλίμα για του Αγίου Βαλεντίνου. Αυτή η γιορτή, όμως, μπορεί να αποτελέσει και μια σπουδαία ευκαιρία για να διασυνδεθείτε με τους πελάτες, είτε δηλώνουν σύμμαχοι είτε ενάντιοι αυτής της ημέρας.
Σας παραθέτουμε μερικά tricks που μπορούν να σας βοηθήσουν για την αναζωπύρωση του “ερωτικού” ενδιαφέροντος των πελατών σας προς εσάς και τις υπηρεσίες-προϊόντα σας.
1) Pin’em on Pinterest.
Το Pinterest είναι ένα φωτογραφικό κατά κύριο λόγο μέσο που βοηθά στην συμμετοχή των χρηστών και στην αλληλεπίδραση μεταξύ τους. Είναι μια ευκαιρία, λοιπόν, να παροτρύνετε τους πελάτες να σας αναδείξουν την αγαπημένη τους συνταγή για εκείνη την ημέρα, το ένδυμα που πρόκειται να βάλουν, το δώρο που θα δώσουν στο ταίρι τους. Αυτό φυσικά μπορεί να φαίνεται πιο ελκυστικό στο γυναικείο κοινό και το ανδρικό κοινό, όμως, θέλει την συνδρομή σας για εκείνη την ημέρα. Μια ωραία έμπνευση για δώρο, μια ιδέα για ένα ρομαντικό ραντεβού, ένα καλό εστιατόριο η coktail μπαρ μπορεί να στρέψει τους άντρες να σας συμβουλευτούν και να γίνουν πιστοί ακόλουθοι για ανάλογες περιστάσεις. Με αυτόν τον τρόπο, το κοινό σας θα εκτοξευθεί αφού θα συνειδητοποιήσει τι χρήσιμο εργαλείο αποτελείται.
2) Οπτικοποίηση στο Instagram.
Μια εικόνα είναι ισάξια με χίλιες λέξεις, οπότε μια φωτογραφία στο Instagram μπορεί να περιγράψει χιλιάδες συναισθήματα για τους ερωτευμένους και μη. Ένας διαγωνισμός για τα πλάνα των ζευγαριών εκείνη την ημέρα, ή για την καλύτερη ιδέα για ένα ρομαντικό ραντεβού μπορεί να “τραβήξει” το κοινό στην συζήτηση που κάνετε. Ακόμη μια διαφήμιση στο Instagram για τους πολέμιους της γιορτής μπορεί να αποτελέσει το κέντρο ενδιαφέροντος που θέλετε. Ποια είναι τα πλάνα τους για αυτή την ημέρα; Πως σκοπεύουν να ¨διαμαρτυρηθούν” για αυτήν την γιορτή; Μια καλή ευκαιρία να μάθετε πως αντιδρά και η άλλη πλευρά.
3) Ελεύθεροι και αγαπημένοι.
Αυτή η γιορτή προσφέρει μια ιδανική ευκαιρία να γιορτάσουν και αυτοί που δεν έχουν ταιρία αλλά σπουδαίους και αγαπημένους φίλους. Δώστε μια ιδέα μια ανταλλαγή δώρων μεταξύ αγαπημένων φίλων, μια σοκολάτα στον αγαπημένο σας κολλητό ή κολλητή και δημιουργήστε μια κοινότητα ευτυχισμένων “ελεύθερων και ωραίων”. Οι διαγωνισμοί που οι ελεύθεροι θα γιορτάζουν την ανεξαρτησία τους ή θα περιγράφουν πως δαπανούν εκείνη την ημέρα μπορεί να σας μετατρέψει στο “talk of the town”. Και αν σας φαίνεται μια καθαρά γυναικεία υπόθεση αυτό, μην διστάσετε να παροτρύνετε και άνδρες να το κάνουν , καθώς αγαπούν και εκείνοι τα δώρα και τα γλυκά και φημίζονται για τις δυνατές τους φιλίες.
4) Βοήθεια προς τους αναποφάσιστους
Μια ρομαντική βραδια γεμάτη εκπλήξεις μπορεί να προκαλεί άγχος σε κάποιους ή κάποιες που δεν έχουν την φαντασία να την δημιουργήσουν. Βοηθήστε τους να εντυπωσιάσουν το ταίρι τους με την δημιουργία μιας κοινότητας που θα δίνει ιδέες για ιδανικά ραντεβού, ιδανικό δώρο, ιδανική τοποθεσία κτλ, με hashtags ή και σχόλια κάτω από φωτογραφίες και άρθρα σας. Παρασύρετε τους να επισκεφτούν την δική σας σελίδα με ειδική στήλη για ιδέες έξω από το συνηθισμένο και το τετριμμένο. Δώστε την τέλεια ευκαιρία να συμμετέχουν σε αυτό που συζητάτε και να κάνουν αυτή την μέρα ξεχωριστή για τους ίδιους και για το ταίρι τους.
5) Καλλιέργεια προσωπικών σχέσεων
Η πιο ρομαντική γιορτή του χρόνου είναι ίσως η καταλληλότερη στιγμή να δημιουργήσετε πιο προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες σας. Η καλλιέργεια ενός πιο προσωπικού κλίματος και την εξιστόρηση γεγονότων που συνέβησαν εκείνη την ημέρα είτε κατά το παρελθόν είτε στο παρών. Απομακρυνθείτε λίγο από την πώληση αυτή καθε αυτή και οι πελάτες θα εκτιμήσουν αυτή την πιο προσωποποιημένη εμπειρία που τους προσφέρετε.
6) Συνέχεια και μετά τις 14 Φεβρουαρίου
Προσπαθήστε να κρατήστε ζωντανό το ενδιαφέρον και ζητήστε από τους πελάτες σας να μοιραστούν μαζί σας τις εμπειρίες τους εκείνη την ημέρα. Ρομαντικές, μοναδικές, αλλά και αστείες όλες οι ιστορίες αξίζει να ειπωθούν και να δημιουργήσουν ένα ευχάριστο κλίμα μεταξύ των χρηστών, που θα σας έχουν υπόψη τους για αντίστοιχες γιορτές και εμπειρίες.
Άγγελος Χατζηδάκης
Social Media Specialist