Email Marketing… Γιατί να το εντάξετε στο διαφημιστικό σας πλάνο;

Ακόμη και αν σας φαντάζει κάτι απλό και παλιό, το Email Marketing εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις καλύτερες πρακτικές διαφήμισης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών παγκοσμίως. Η αποστολή σε ομάδες πελατών διαφημιστικών μηνυμάτων μέσα από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ανάλογα και με την βάση δεδομένων που έχει η κάθε επιχείρηση, μπορεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από όσα πιστεύετε.
Η συγκεκριμένη μέθοδος είναι πιο οικονομική και γρήγορη από άλλες διαφημιστικές πρακτικές (όπως διαφήμιση στα ΜΜΕ ή online) , ενώ μέσω ειδικών προγραμμάτων, όπως το ESP (Email Service Provider), μπορεί να βοηθήσει στην συγκέντρωση πληροφοριών και συμπερασμάτων για την καταναλωτική συμπεριφορά. Όπως αποτυπώνει και μια έρευνα της Google, σχεδόν οι μισοί χρήστες του διαδικτύου αποστέλλουν και λαμβάνουν καθημερινά email, πληθυσμός που μέχρι το 2020 αναμένεται να αυξηθεί περί το 20%.
Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικά από τα πλεονεκτήματα του Email Marketing.
- Είναι πάντα επίκαιρο. Ενώ έχουν περάσει σχεδόν 50 χρόνια από την αποστολή του πρώτου email, μέχρι και σήμερα εξακολουθούν να αποτελούν ένα κύριο μέσο επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών του διαδικτύου.
- Αποτελεί μέρος της ταυτότητας του ατόμου. Η διείσδυση της τεχνολογίας στην καθημερινότητα είναι εμφανής σε όλες τις εκφάνσεις της τελευταίας. Οποιαδήποτε διαδικασία χρειάζεται λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε αφορά online αγορές και τραπεζικές συναλλαγές, είτε εξόφληση λογαριασμών, είτε διακανονισμούς και οφειλές προς δημόσιους φορείς. Παντού είναι απαραίτητος ένας λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
- Παρέχει μια προσωπική διασύνδεση με τους χρήστες. Η βάση δεδομένων με τα email των πελατών σας είναι το πιο δυνατό εργαλείο στα χέρια ενός επιχειρηματία. Ένα μετρήσιμο κοινό με το οποίο μπορείτε να συνομιλήσετε, να λάβετε κριτικές αλλά και πληροφορίες για τις αγοραστικές συνήθειες.
- Αποθήκευση των πληροφοριών που αποστέλλονται. Όλα τα εισερχόμενα και εξερχόμενα emails υπάρχουν στο αντίστοιχο ιστορικό και με ένα γρήγορο click τα έχει ο χρήστης μπροστά του. Η καλύτερη και πληρέστερη πηγή πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρεται είναι αυτή, καθώς ο πελάτης θα ανατρέξει να βρει αυτό που ψάχνει, ενώ θα σας έχει υπόψιν του σε μια επόμενη αγορά αντίστοιχου είδους. Ειδικά για μικρές και νεοσύστατες επιχειρήσεις αυτή η λύση είναι σωτήρια.
- Έχει τεράστια ελευθερία έκφρασης. Οι καμπάνιες και τα newsletter σας μπορούν να αποδώσουν πλήρως την δική σας αισθητική και καλλιτεχνική “φλέβα”, καθώς ο σχεδιασμός μπορεί να είναι όπως εσείς τον θέλετε, ανάλογος των σκοπών και των στόχων που θέλετε να πετύχετε.
- Υπενθυμίζετε τις εκάστοτε προσφορές σας. Ιδανική ευκαιρία για να προωθήσετε τις προσφορές και τις εκπτώσεις που έχετε στην επιχείρησή σας εύκολα και γρήγορα. Ένα η περισσότερα προϊόντα πάνε στο mailbox του παραλήπτη και εκείνος, αν δεν αγοράσει κάτι την δεδομένη στιγμή, σίγουρα θα σας αναζητήσει για κάποια επόμενη αγορά.
- Ο τελικός σκοπός: η αύξηση των πωλήσεων. Αν παρ’ όλα αυτά δεν έχετε πειστεί για την δυναμική της, αξίζει να πούμε ότι σύμφωνα με έρευνα της Google, το 44% των παραληπτών ενός email πραγματοποιούν αγορά στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Nίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist