fbpx

Blog

7 tips για να αυξήσετε τους followers στο Instagram σας

instagram-megalo

“Μια εικόνα, χίλιες λέξεις” λέει η λαϊκή ρήση και όπως περίτρανα αποδεικνύουν όλα τα social media, οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι εκείνα που τραβούν περισσότερο την προσοχή μας. Το Instagram είναι το πιο γνωστό μέσο για την δημοσίευση φωτογραφιών και βίντεο, με το Pinterest να ακολουθεί, και από πολλούς χαρακτηρίζεται ως το πιο καλλιτεχνικό.

Η δημοφιλία του τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει τεράστια “έκρηξη”, με το ⅓ χρήστες του διαδικτύου να το χρησιμοποιεί, και μάλιστα σχεδόν καθημερινά. Πλέον είναι το δεύτερο πιο γνωστό κοινωνικό δίκτυο μετά το Facebook, πράγμα που σημαίνει ότι τις πρώτες θέσεις της κοινωνικής δικτύωσης τις κατέχει η εταιρεία του Mark Zuckerberg.

Πως, όμως, μπορείτε να αυξήσετε τους ακολούθους σας στο Instagram;

  1. Χρησιμοποιείστε σωστά hashtags και περιγραφές. Ανάλογα το περιεχόμενο που δημοσιεύετε, θα πρέπει να έχετε και τα ανάλογα hashtags και περιγραφές. Με αυτόν τον τρόπο το κοινό σας βλέπει ότι έχετε αισθητική και, πολλές φορές, παρόμοια με την δική του και μπορεί να σας εμπιστευτεί. Και μέσω της αναζήτησης, όμως, συγκεντρώνεται κοινό που ψάχνει με βάση τα hashtags που έχετε βάλει.                             
  2. Αλληλεπιδράστε με τους χρήστες. Όπως οι χρήστες σας αναζητούν με βάση τα hashtags, έτσι και εσείς αναζητείστε ανάλογα hashtags με τα δικά σας και κάντε like, σχόλια ή και share. “Συνομιλήστε” με τους χρήστες για να σας ακολουθήσουν και να δημιουργήσετε μια σχέση “φιλίας”.                                                                                                                                                                                                      
  3. Να έχετε αισθητική και να κατηγοριοποιείτε. Ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram θα πρέπει να είναι καλαίσθητο, με σωστές φωτογραφίες και σωστή κατηγοριοποίηση αυτών. Εάν επιλέξτε να δημιουργήσετε θεματικούς λογαριασμούς, θα πρέπει να μείνετε πιστοί στο θέμα σας και την αισθητική σας και να μην αποκλίνετε από αυτό, καθώς οι χρήστες φαίνεται να αναπτύσσουν “πίστη” σε όσους διατηρούν την θεματική τους.                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
  4. Προωθήστε τον λογαριασμό σας. Μια τακτική που ακολουθείται από πολλές εταιρείες και διάφορα προφίλ και λογαριασμούς είναι η κοινοποίηση τους σε άλλους σχετικούς με αυτόν λογαριασμούς σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως facebook, twitter κτλ. Γνωστοποιήστε ότι έχετε παρουσία και στο Instagram.                                                                                                                                                                               
  5. Εστιάστε σε άλμπουμ και θεματικές. Το Instagram, πλέον, δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσετε άλμπουμ φωτογραφιών και όχι να δημοσιεύσετε μόνο μια. Επιλέξτε, λοιπόν, να δημιουργήσετε ένα τέτοιο άλμπουμ με συγκεκριμένη θεματική για να αναδείξετε τα προϊόντα/υπηρεσίες σας σε μεγαλύτερη φωτογραφική γκάμα.                                                                                                                                                     
  6. Να απαντάτε σε σχόλια. Οι χρήστες, και πολλοί περισσότερο, οι ακόλουθοι σας συχνά σχολιάζουν τις δημοσιεύσεις που κάνετε, είτε θετικά είτε αρνητικά. Για την καλύτερη επικοινωνία μαζί τους θα ήταν σημαντικό να απαντάτε στα σχόλια που κάνετε, ως μια ένδειξη ευγνωμοσύνης προς εκείνους. Έτσι και άλλοι χρήστες που θα δουν αντίστοιχες ενέργειες θα “ρίξουν μια ματιά” στο προφίλ σας.                                                    
  7. Κατανοήστε τα αναλυτικά στοιχεία. Όλα τα παραπάνω μπορούν να καταγραφούν και να αναλυθούν με τα σωστά προγράμματα και συνεργάτες. Αυτές οι πληροφορίες ταξινομημένες μπορούν να σας δείξουν πότε να δημοσιεύσετε post και stories και ποια τακτική αποδίδει περισσότερο.

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist