fbpx

Blog

Διαφημίσεις Google Search… 5 σημεία που πρέπει να προσέξετε

google_ads_megalo

Εν έτει 2019, οι τρόποι διαφήμισης και προώθησης είναι πάρα πολλοί. Παραδοσιακά μέσα και τρόποι συνυπάρχουν με νέα μέσα και τις δυνατότητες που αυτά φέρουν στην ψηφιακή εποχή. Η δημοφιλής πλατφόρμα αναζήτησης Google σας προσφέρει όχι μόνο δυνατότητες διαφήμισης και προβολής των προϊόντων και των υπηρεσιών σας σε μια ευρεία “δεξαμενή” καταναλωτών και υποψηφίων πελατών, αλλά σας παρέχει και μετρήσιμα αποτελέσματα μέσω των Google Ads.

Για να επιλέξετε την Google για την διαφήμισή σας θα πρέπει να σκεφτείτε το κοινό που σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε, σε συνδυασμό με την υπηρεσία/προϊόν σας. Η διαφήμιση Google σε επίπεδο αναζήτησης, αποτελεί από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας και προσέγγισης τους κοινού-στόχος, εφόσον στηθεί σωστά και οργανωμένα. Σε αντίθετη περίπτωση οδηγεί σε χάσιμο χρόνου και χρημάτων.

Είτε είστε αρχάριος στη δημιουργία διαφημίσεων, είτε όχι προσέξτε τα παρακάτω όταν στήνετε τις διαφημίσεις σας:

  1. Δομή Λογαριασμού. Προτιμότερο και πιο αποτελεσματικό είναι να μην βάζετε όλες τις καμπάνιες και τις διαφημίσεις να τρέχουν ταυτόχρονα, γιατί αν δεν είστε έμπειρος χρήστης μπορεί να χάσετε την δυνατότητα αντιστοίχισης με συγκεκριμένες έννοιες και λέξεις-κλειδιά, αλλά και την πραγματική απόδοση αυτών. Εάν τρέχετε μια διαφήμιση κάθε φορά, μπορείτε να ελέγχετε καλύτερα τα αποτελέσματα.                                                                                                                                                                              
  2. Επιλογή Keywords. Όπως αναφέραμε και παραπάνω, από τα πιο σημαντικά κριτήρια για μια αποτελεσματική καμπάνια είναι η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών, οι οποίες πρέπει να είναι σχετικές με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρετε. Παράλληλα, θα πρέπει να προσέξετε εκτός από τις λέξεις κλειδιά που θα επιλέξετε, τη συνάφεια με τις διαφημίσεις σας και τη σελίδα προορισμού, καθώς η παραμικρή αστοχία επηρεάζει τον δείκτη ποιότητας (quality score) για το κάθε keyword, και θα αναγκαστείτε να πληρώσετε υψηλότερο κόστος για κάθε κλικ.                                                                                                                                                                                                                                                                                
  3. Παράλειψη Keywords. Ως συνέχεια του παραπάνω, είναι ωφέλιμο να μην χρησιμοποιείτε γενικότητες και λέξεις που περιγράφουν γενικά όσα προσφέρετε, διότι αυτό μπορεί να αποπροσανατολίσει το κοινό που στοχεύετε, αλλά και τους χρήστες που θα τύχει να πέσουν στην διαφήμισή σας. Ελέγχετε καθημερινά τις λέξεις που χρησιμοποίησαν οι χρήστες και βρήκαν τη διαφήμισή σας. Μπορεί να χρειαστεί να αφαιρέσετε κάποιες λέξεις εφόσον αυτές δεν αντιπροσωπεύουν την επιχείρηση ή το προϊόν σας.                                                                                                                                                                                                                                              
  4. Χρήση Keywords. H πλατφόρμα της Google σας συμβουλεύει να χρησιμοποιήσετε από 5 μέχρι και 20 λέξεις-κλειδιά σε κάθε ομάδα διαφημίσεων. Παρόλα αυτά η εμπειρία μας, μας έχει οδηγήσει να ακολουθούμε τον κανόνα SKAG. Δηλαδή, Single Keyword Ad Group… Για κάθε ομάδα διαφημίσεων χρησιμοποιούμε μία λέξη-κλειδί, ώστε να πετύχουμε το μέγιστο αποτέλεσμα. Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάτε τη συνάφεια των λέξεων με το διαφημιζόμενο προϊόν/υπηρεσία.                                                                                                                                                 
  5. Σελίδες Προορισμού. Το “κερασάκι στην τούρτα” είναι να υπάρχουν τα keywords που έχετε δηλώσει στην Google στην ιστοσελίδα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας που οδηγούν οι διαφημίσεις. Αν δεν υφίστανται προχωρήστε στις κατάλληλες διορθώσεις και αλλαγές, ώστε να δημιουργήσετε συνάφεια λέξεων, διαφημίσεων και σελίδων προορισμού. Θα πρέπει οι χρήστες να οδηγηθούν σε εσάς και την ιστοσελίδα σας, γιατί θέλουν αυτό που ψάχνουν και σύμφωνα με την Google το έχετε εσείς.

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist