Google display ads: Τι πρέπει να προσέξετε στην διαφήμιση προβολής

Το λογότυπο σας είναι εκείνο που αφήνει την τελική εντύπωση στον εγκέφαλο του χρήστη και εκείνο που θα τον βοηθήσει να αναζητήσει και να εντοπίσει το προϊόν σας και εσάς. Φροντίστε να είναι ενσωματωμένο στην διαφήμιση με τέτοιο τρόπο ώστε να την συμπληρώνει και να μπορέσει να αποτυπωθεί στους χρήστες.
Τι είναι το CTA;
Είναι το πιο σημαντικό μέρος της display διαφήμισης σας καθώς είναι το μεγάλο κουμπί που πέφτει το μάτι του χρήστη και συνήθως όταν κάποιος το πατάει μεταφέρεται σε μια σελίδα, σε στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας, στην συμπλήρωση μιας φόρμας ή στην πραγματοποίηση κάποιας αγοράς (αναλόγως το προϊόν-υπηρεσία). Αυτό το σημείο πρέπει να ξεχωρίζει από την υπόλοιπη διαφήμιση, να είναι ευδιάκριτο και στο επίκεντρο ώστε ο χρήστης να θελήσει να το πατήσει για να δει που οδηγεί.
Γιατί παίζουν σημαντικό ρόλο τα χρώματα;
Σύμφωνα με ψυχομετρικές έρευνες, τα χρώματα έχουν ψυχολογική επίδραση στον εγκέφαλο, δημιουργώντας διαφορετικά συναισθήματα και αντιδράσεις. Για παράδειγμα, το κόκκινο είναι ιδανικό για πωλήσεις, καθώς δίνει την αίσθηση της κατεπείγουσας ανάγκης και το μπλε συνδέεται με το νερό, την ειρήνη και την ηρεμία και συστήνεται για συντηρητικές μάρκες. Παράλληλα, το πράσινο υποδηλώνει υγεία, εξουσία, φύση και χρήμα και διεγείρει την αίσθηση της αρμονίας και μπορεί να οδηγήσει σε ενθαρρυντική αποφασιστικότητα, ενώ το μωβ προδιαθέτει θετικά ως προς τα δικαιώματα, την σοφία, τον σεβασμό και την ομορφιά και είναι κατάλληλο για προϊόντα ομορφιάς και αντιγήρανσης.
Τι να προσέξω στις εικόνες και το περιεχόμενο;
Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις λένε οι Κινέζοι, και ποτέ άλλοτε αυτή η φράση δεν ίσχυε τόσο όσο στην σημερινή ψηφιακή εποχή. Οι εικόνες που θα επιλέξετε θα δώσουν το σωστό μήνυμα στους καταναλωτές για το προϊόν σας, την εταιρεία σας, εσάς τον ίδιο. Θα πρέπει να συνάδουν με το σενάριο της διαφήμισης, αλλά και με την φιλοσοφία της εταιρείας σας. Όσο για το περιεχόμενο, θα πρέπει να είναι ένα συναρπαστικό κείμενο ή και ομιλία για να οδηγήσετε τους χρήστες να κάνουν κλικ πάνω στην διαφήμισή σας. Ένα σύντομο, ξεκάθαρο και συνοπτικό κείμενο που είναι ενεργό και έχει ενδιαφέρον είναι αυτό που θα εκτοξεύσει την διαφήμισή σας. Βεβαιωθείτε, φυσικά, ότι δηλώνετε στο κοινό σας ακριβώς τι θέλετε να κάνει.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist