Γιατί να επιλέξετε την ραδιοφωνική διαφήμιση;

Ενημερωτικό και ψυχαγωγικό, άμεσο και επικοινωνιακό, το ραδιόφωνο είναι το πιο εύκολα προσβάσιμο ΜΜΕ που υπάρχει αυτή την στιγμή. Με την νέα τεχνολογία να καλπάζει και τα ΜΜΕ να κατακερματίζονται από εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση, ραδιόφωνο, sites και social media, εκείνο υπάρχει σε όλες τις κινητές συσκευές και στο αυτοκίνητο και δεν χρειάζεται καμία απολύτως συνδρομή ή σύνδεση στο διαδίκτυο.
Με το πάτημα ενός κουμπιού είναι προσβάσιμο και έτοιμο για χρήση, και για αυτό αποτελεί μια ιδανική ευκαιρία για διαφήμιση, οικονομική και αποδοτική ταυτόχρονα. Το χαμηλό κόστος, η μεγάλη συχνότητα προβολής, η οικειότητα και η δημιουργία συναισθημάτων που αυξάνει την ζήτηση του αγαθού είναι μερικές μόνο ευεργετικές ιδιότητες του ραδιοφώνου.
Η δυναμική των ραδιοφωνικών συχνοτήτων μπορεί να είναι μεγάλη και να σας βοηθήσει να προωθήσετε την επιχείρηση σας, αρχικά σε τοπικό επίπεδο. Καλό θα είναι να λειτουργήσετε τοπικά και να προσελκύσετε το κοινό στην περιοχή ή και την πόλη σας. Τονίστε τι ξεχωρίζει εσάς από τις υπόλοιπες επιχειρήσεις του τομέα σας και στην περιοχή σας. Η προσωπική γνωριμία με τους πελάτες σας και η εμπειρία που αποπνέετε στην περιοχή σας είναι οι ιδανικοί παράγοντες που θα εκτοξεύσουν τις πωλήσεις σας.
Σημαντική παράμετρος είναι και το κοινό που θέλετε να απευθύνετε το διαφημιστικό σας μήνυμα. Προσδιορίστε το κοινό που σας ενδιαφέρει, το ηλικιακό του group, ποιες ώρες θα ακούν ραδιόφωνο περισσότερο και ποιος σταθμός είναι ο μεγαλύτερος σε ακροαματικότητα στην περιοχή σας. Όλα αυτά τα στοιχεία θα σας οδηγήσουν στο κοινό-στόχος, οπότε και το περιεχόμενο της διαφήμισης θα προσδιοριστεί ακόμη πιο πολύ.
Παράλληλα, το διαφημιστικό ραδιοφωνικό μήνυμα που θα μείνει στον ακροατή είναι εκείνο που θα ξεχωρίσει για την πρωτοτυπία του. Φερθείτε έξυπνα και χρησιμοποιήστε τα στοιχεία που σας φέρνουν σε πλεονεκτική θέση με ευφάνταστο τρόπο. Για αυτό θα πρέπει η διαφήμιση σας :
- Να περιέχει ένα σωστό και σύντομο μήνυμα ανάλογα και με το κοινό που απευθύνεστε,
- Να διαθέτει την κατάλληλη μουσική επένδυση σύμφωνα με το προϊόν αλλά και το σύνολο της,
- Να την “ντύνει” η κατάλληλη φωνή, που να προκαλεί θετικά συναισθήματα στους ακροατές.
Όλα αυτά οδηγούν στην έξαψη της φαντασίας των ακροατών, όπως κάνει γενικά το ραδιόφωνο, και δημιουργεί slogan που παραμένουν χαραγμένα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του ραδιοφώνου είναι πως προσεγγίζει το κοινό του σε μεγάλο ποσοστό κατά την διάρκεια της οδήγησης (στο αυτοκίνητο) και συνήθως τις ώρες προσέλκυσης ή αποχώρησης από τον εργασιακό χώρο. Αυτό μπορεί να ωφελήσει την προώθησή σας ανάλογα και με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτετε και μάλιστα άμεσα, με τους ακροατές να απευθύνονται σε εσάς ακόμη και εκείνη την ώρα που ακουν το spot.
Χαρά Ανδρουλιδάκη
Content Marketing Strategist