SMS Marketing: Πως θα το χρησιμοποιήσετε και που ωφελεί;

Αν και το 2019 την μεγαλύτερη ανάπτυξη έχει γνωρίσει η online διαφήμιση και τα social media ads, μια πολύ στοχευμένη και οικονομική λύση είναι η αποστολή SMS, το λεγόμενο SMS Marketing. Αν και από πολλούς αυτή η δυνατότητα θεωρείται ξεπερασμένη και μη αποδοτική, εν τούτοις αποτελεί μια πρακτική που μπορεί να φέρει το κοινό σας γρήγορα και εύκολα στην επιχείρησή σας, χωρίς ιδιαίτερο κόστος.
Αρχικά, για να είστε και εναρμονισμένοι με τους νέους κανονισμούς και το GDPR, θα πρέπει να έχει ζητήσει ή να ζητήσετε άδεια από τους πελάτες σας να τους ενημερώνετε για νέα και προσφορές μέσω SMS. Μετά την συγκατάθεσή τους είστε έτοιμοι να τους αποστείλετε SMS προκειμένου να μπορέσετε να τους ενημερώσετε για νέες προσφορές και καμπάνιες.
Πως μπορείτε να προβείτε σε αυτή την κίνηση;
- Αρχικά δημιουργήστε μια λίστα με τους πελάτες σας και το κινητό τους τηλέφωνο. Κάποια βασικά στοιχεία όπως ονοματεπώνυμο, ηλικία και επάγγελμα είναι αρκετά για να σας βοηθήσουν να τους ενημερώσετε για τα νέα και τις προσφορές που θα τους ενδιαφέρουν.
- Έπειτα επιλέξτε τι θέλετε να τους επικοινωνήσετε. Για παράδειγμα, ξεκινά ένα δεκαήμερο προσφορών και θα έχει καταπληκτικές τιμές σε κάποια είδη που διαθέτετε;! Ενημερώστε τους πελάτες σας για αυτό. Η αποστολή ενός SMS που θα αναφέρει βασικά στοιχεία, όπως ποσοστό εκπτώσεων ή προσφορών, ημερομηνία διενέργειας των προσφορών και διεύθυνση είναι αρκετά για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού σας. Ακόμη και εάν δεν τρέχει κάποια περίοδο εκπτώσεων ή προσφορών, ενεργοποιήστε τους πελάτες σας με την αποστολή ενός εκπτωτικού κωδικού μόνο για εκείνους που έλαβαν το SMS.
- Στη συνέχεια επιλέξτε σε ποιους θα αποστείλετε αυτό το SMS. ανάλογα το προϊόν αλλά και την περίπτωση διαμορφώνετε και το κοινό που θα επικοινωνήσετε τις ενέργειές σας. Για παράδειγμα, εάν το κοινό σας αποτελείται κυρίως από γυναίκες, SMS που αφορούν νέες παραλαβές, νέες εκπτώσεις και προσφορές και εκτπωτικούς κωδικούς είναι κάτι που θα παρατηρήσουν. Με τους άνδρες αυτό που φαίνεται να πιάνει είναι κυρίως οι μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές σε προϊόντα που τους ενδιαφέρουν πολύ.
Αυτή η μέθοδος είναι, ίσως, η πιο οικονομική και η πιο άμεση, καθώς οι πελάτες σας θα προβούν σε άμεση επικοινωνία μαζί σας για περισσότερες λεπτομέρειες ή και αγορά. Μέσα στην ημέρα θα σας καλέσουν τηλεφωνικά, θα σας στείλουν κάποιο μήνυμα στα social media, θα περάσουν από το κατάστημα να δουν περί τίνος πρόκειται. Εν ολίγοις, θα τους κινήσετε την περιέργεια να δουν για το περιεχόμενο του μηνύματος.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist