fbpx

Blog

Πως να εκμεταλλευτείτε την εποχή και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

megalo_epoxi

Πολλές φορές έχετε αναρωτηθεί πως κάποιες περίοδοι ή εποχές τείνουν να έχουν περισσότεροι κίνηση στην αγορά, με τους καταναλωτές να ψωνίζουν και να αγοράζουν περισσότερο από άλλες περιόδους. Αυτό είναι εν μέρη αλήθεια, και αυτό γιατί δεν συμβαίνει μόνο από την εποχή και την περίοδο αλλά και λόγω της προώθησης που γίνεται από εταιρείες και καταστήματα.

Τέτοιες περίοδοι σχετίζονται με τις γιορτές (π.χ. Χριστούγεννα και Πάσχα), με τις εποχές (καλοκαίρι, άνοιξη, χειμώνας, φθινόπωρο κτλ) και με τις περιόδους εκπτώσεων και μεγάλων προσφορών.

Πως, όμως, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την εκάστοτε εποχή και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

Σας παραθέτουμε κάποια tips.

  1. Δημιουργήστε μια σχέση μεταξύ των προϊόντων σας και τις εκάστοτε εποχής. Προωθήστε τα χριστουγεννιάτικα δώρα και προτείνετε τα για αγαπημένα πρόσωπα, προτείνετε ανοιξιάτικα προϊόντα για τον Μάιο και τον Ιούνιο για την ολοκλήρωση του στυλ, του σπιτιού, της εικόνας του χρήστη. Προσπαθήστε να δώσετε ιδέες στους πελάτες σας για δώρα στους ίδιους και στα αγαπημένα τους πρόσωπα, για ανοιξιάτικες ιδέες και εξορμήσεις, για καλοκαιρινές βόλτες και αποδράσεις, συσχετίζοντας και τις δικές σας παροχές.                                                                                                                                                                                    
  2. Προωθήστε τις προσφορές και τις εκπτώσεις σας. Πλέον, οι περίοδοι των εκπτώσεων είναι ανα τακτά χρονικά διαστήματα και έτσι σαν δίνεται η δυνατότητα να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας. Μιλήστε για χειμερινές, ανοιξιάτικες, καλοκαιρινές, πασχαλινές, χριστουγεννιάτικες, φθινοπωρινές εκπτώσεις και δώστε στους χρήστες τα ανάλογα προϊόντα για την εποχή αυτή.                                                                                           
  3. Δώστε λύσεις με τις υπηρεσίες σας σε προβλήματα που προκύπτουν λόγω της εποχής. Προβάλετε τις λύσεις που μπορείτε να δώσετε σε σχέση με εποχικές ασθένειες, ρουχισμό, είδη πληροφορικής, εστίαση κτλ. Για παράδειγμα εάν εμπορεύεστε ρούχα μπορείτε να προτείνετε ανάλογα προϊόντα για την άνοιξη, το καλοκαίρι ακόμη και ολόκληρα outfit για να γλιτώσουν οι χρήστες από αυτή την διαδικασία.

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist