fbpx

Blog

Χορηγία ή τοποθέτηση προϊόντος: Τι είναι και πως μπορεί να σας βοηθήσει

chorigia_megalo_

Σε πάρα πολλές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, σε video στο Youtube αλλά και διάσημα πρόσωπα από τους δικούς τους λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες. Αυτή η διαδικασία ονομάζεται χορηγία. Μέσω αυτής, ο διαφημιζόμενος εμπιστεύεται το προϊόν του σε μια εκπομπή ή σε έναν άνθρωπο και εκείνο προωθείται προς το κοινό. Με αυτόν τον τρόπο, εξασφαλίζεται ένα μίνιμουμ κοινό στο οποίο θα μεταδοθεί το μήνυμά σας.

Αυτή την διαδικασία την συναντάμε όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια, ενώ έχει κερδίσει έδαφος και στα social media με τους λεγόμενους influencers να δέχονται προτάσεις για να διαφημίσουν προϊόντα.

Πως μπορεί όμως να βοηθήσει εσάς και το brand σας;

  1. Αρχικά, όπως είπαμε και πριν,θα προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε ένα minimum κοινού, που ακολουθεί τον συγκεκριμένο influencer, παρακολουθεί την συγκεκριμένη εκπομπή, ή ακούει τον συγκεκριμένο σταθμό στο ραδιόφωνο. Έτσι σίγουρα αυτού του είδους η διαφήμιση, εφόσον την επιλέξετε, γνωρίζετε ότι θα μεταδοθεί και θα την δουν μελλοντικοί πελάτες σας.                                                             
  2. Ανάλογα με το ποιόν ή το που θα δώσετε τα προϊόντα σας για διαφήμιση μπορείτε να προσδιορίσετε και το είδος του κοινού που θα την παρακολουθήσει. Για παράδειγμα, ραδιόφωνο τείνουν να ακούν κυρίως οι άντρες μέχρι 50 ετών, τηλεοπτικά μαγκαζίνο ποικίλης ύλης οι γυναίκες μέχρι 54 ετών, ενώ οι ινσταγκραμικοί influencers φαίνεται να είναι ευρέως γνωστοί σε νεαρές ηλικίες μέχρι τα 25 με 30.                                            
  3. Αποκτάτε οικειότητα με το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε, καθώς υπάρχει μια γενική τάση ότι δοκιμάζουν διάσημα πρόσωπα ή influencers να γίνεται πιο οικείο στον χρήστη. Ένα πρόσωπο που ξέρεις και θαυμάζεις ή μια εκπομπή που παρακολουθείς ως καθημερινή συνήθεια σου εμπνέει εμπιστοσύνη. Έτσι το κοινό τείνει να δοκιμάζει και να προτιμά ευκολότερα προϊόντα που έχει πρωτίστως δοκιμάσει κάποιος που συμπαθεί και λατρεύει

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist