fbpx

Blog

Social Shopping: Πως μπορείτε να προωθήσετε τις πωλήσεις σας στο Facebook και στο Instagram

social_shopping_megalo

Ακόμη και αν τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου έχουν αυξηθεί, οι καταναλωτές ακόμη και σήμερα λατρεύουν να πηγαίνουν στα καταστήματα, να κοιτάζουν και να ακουμπούν τα προϊόντα και να τα δοκιμάζουν.

Αυτό γίνεται διότι οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ακριβώς τι θέλουν και αναζητούν ιδέες και έμπνευση για τις αγορές τους ή ακόμη και μια έτοιμη λύση, που θα τους βγάλει από την πολύπλοκη θέση να σκεφτούν τι πρέπει να κάνουν.

Το social shopping, ή αλλιώς το κοινωνικό εμπόριο, αφορά καθαράv την αναπαραγωγή αυτής της αίσθησης της ανακάλυψης και της έμπνευσης στις κοινωνικές πλατφόρμες και την δυνατότητα να το κάνει ευκολότερο για τους χρήστες να δράσουν πάνω σε αυτά τα συναισθήματα.

Αυτό που κάνει το social shopping είναι πιο αποτελεσματική την προώθηση των προϊόντων σας και την αγορά τους μέσα από τα social media.

Στο Facebook, για παράδειγμα,  οι περισσότεροι θα σας επιλέξουν και θα σας κοιτάξουν όταν κοιτούν τα News Feed τους και τα Stories τους. Εκεί μια ωραία εικόνα, που δημιουργεί θετικά συναισθήματα με το προϊόν που πωλείται, θα κάνει τους χρήστες να αναζητήσουν περισσότερο τα προϊόντα σας και να δουν τι έχετε να τους πείτε. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να κάνετε tag τα προϊόντα σας στην φωτογραφία, έτσι ώστε ο χρήστης να πάρει περισσότερες πληροφορίες για αυτά, χωρίς να χρειαστεί να προβεί σε πολλές ενέργειες. Έτσι, μια επίσκεψη στο site σας θα γίνει όλο και πιο συχνή από τους χρήστες, και θα τους οδηγήσει στην επιθυμία να το αγοράσουν. Ακόμη και αν αυτό δεν γίνει εκείνη την στιγμή, σίγουρα υπάρχει πιθανότητα να γίνει αργότερα.

Όσον αφορά το Instagram, εκεί το έδαφος είναι ακόμη πιο ώριμο και έτοιμο για το social shopping. Η λογική είναι η ίδια με του Facebook, όσον αφορά το scrolling αλλά κυρίως μέσα από τα stories, όπου βλέπουν οι χρήστες. Στα stories πολλές εταιρείες κάνουν tag τα προϊόντα τους και τοποθετούν στο κάτω μέρος ένα βελάκι που παραπέμπει στην ιστοσελίδα τους για να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες η να προβούν σε κάποια αγορά.

Όλη αυτή η διαδικασία, ειδικά μέσα από τα stories, είναι απλή για τον χρήστη καθώς κάνει μόνο 2 κλικ για να μπορέσει να αποκτήσει το προϊόν. Και μπορεί να μην το κάνε εκείνη την στιγμή αλλά σίγουρα έχει μπει η ιδέα στο μυαλό του και του έχει δοθεί η έμπνευση.

Τα προϊόντα σας μπορούν να γίνουν ακόμη πιο γνωστά και να πωληθούν πιο εύκολα μέσα από αυτές τις πλατφόρμες εάν ακολουθήσετε τις παραπάνω πρακτικές. Αυτού του είδους η αγορά γίνεται ολοένα και πιο γνωστή μεταξύ των χρηστών και ειδικά νεαρών ηλικιών.

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist