3 στοιχεία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο/ E- Commerce για το 2019

Με λίγες εξαιρέσεις, λίγος ανταγωνισμός δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, και μάλιστα τις περισσότερες φορές μπορεί να βοηθήσει να αναπτυχθούν σπουδαίες ιδέες και εξαιρετικά αποτελέσματα. Θα σας παραθέσουμε μερικές πληροφορίες σχετικά με τις μεσαίες και τις μικρές επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με το Google Shopping, που μπορούν να σας δώσουν ιδέες και να σας βοηθήσουν να εξελίξετε το brand και την εταιρεία σας.
- Το 67% των μικρών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο θεωρούν ως την μεγαλύτερη πρόκληση την δομή της καμπάνιας τους. Αυτό που δυσκολεύει ιδιαίτερα τις μικρές επιχειρήσεις είναι η δομή της εκάστοτε καμπάνιας που τρέχουν, αλλά και η οργάνωση των προϊόντων τους σε αυτές τις πλατφόρμες. Με την δημιουργία μιας Google Shopping καμπάνιας, η Google κατηγοριοποιεί όλα τα προϊόντα που διαθέτετε προς πώληση σε ένα γκρουπ. Από εκεί και πέρα είναι δική σας ευθύνη να δημιουργήσετε μικρότερα γκρουπ για τα προϊόντα σας για να γίνει πιο ξεκάθαρος ο διαχωρισμός και η ποικιλία.
- Το 40% των επιχειρήσεων αυτών επεξεργάζονται τα δεδομένα τους χειροκίνητα. Μια ακόμη σημαντική πρόκληση είναι να διαχειριστούν τις πληροφορίες και το feedback που παίρνουν για τα προϊόντα τους. Σχεδόν οι μισοί τα επεξεργάζονται σε αρχεία και κείμενα χωρίς να τα αυτοματοποιούν. Η Google έχει την δυνατότητα να οργανώνει τις πληροφορίες για τα προϊόντα με λέξεις-κλειδιά και τέτοια σενάρια, ώστε να μπορεί εύκολα να τα καταλάβει. Με την ανάπτυξη των προϊόντων καταλόγων σας, η χειροκίνητη επεξεργασία αυτών των πληροφοριών θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη, όλο και πιο χρονοβόρα. Οπότε, η αυτοματοποίηση αυτών των δεδομένων, με αντίστοιχα προγράμματα, μπορεί να βελτιώσει τα στοιχεία που κατέχετε για τα προϊόντα σας και να σας γλιτώσει πολύ χρόνο.
- Μόνο το 11% των μικρών επιχειρήσεων στο e-commerce θέτουν ως προτεραιότητα την επέκταση σε νέες διαφημιστικές πλατφόρμες. Ενώ πολύ περισσότερες μίλησαν για αύξηση του προϋπολογισμού για την διαφήμιση στις ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες, μόνο αυτό το μικρό ποσοστό θέτει ως κύριο την επέκταση της διαφήμισής του και σε άλλες πλατφόρμες. Τόσο όσες είναι καινούριες για εσάς, τόσο και όσες είναι γενικότερα νέες στον ψηφιακό κόσμο, μπορούν να σας βοηθήσουν να διευρύνετε την αναγνώριση του brand σας και της εταιρείας σας. Για να μπορέσετε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε στρατηγικές που περιλαμβάνουν την διαφήμιση σε πολλές πλατφόρμες, καθώς το “ταξίδι” του καταναλωτή γίνεται όλο και πιο περίπλοκο με το πέρασμα του χρόνου και την εξέλιξη του ψηφιακού γίγνεσθαι.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist