fbpx

Blog

Πως να προωθήσετε ένα event στο Facebook

event_meg

Εάν σχεδιάζεστε κάποια εκδήλωση ή κάποιο ειδικό event, τότε είναι πολύ σημαντικό να το προωθήσετε και να το διαφημίσετε για να μπορέσετε να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Πρέπει να τραβήξει την προσοχή και να ενημερώσετε το κοινό σας πως θα προβείτε σε ένα τέτοιο γεγονός, για να μπορέσετε να επιτεύξετε τους στόχους σας. Με την χρήση, μάλιστα των Facebook ads μπορείτε να προωθήσετε το events σας ακόμη περισσότερο και να έχετε την απαραίτητη προσέλευση σε αυτό. Με την χρήση του Facebook θα έχετε την δυνατότητα να προωθήσετε το μήνυμά σας προς το κοινό σας.

Αρχικά, δημιουργήστε ένα event στο Facebook από τον Business λογαριασμό σας. Αυτή η διαδικασία είναι δωρεάν και πολύ αποτελεσματική στην αύξηση της ενημέρωσης για εσάς, το brand σας, την εταιρεία σας, και φυσικά το ίδιο το event. Εάν επιθυμείτε να παραβρεθούν σε αυτό όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι τότε αυτό το βήμα είναι κύριο και απαραίτητο για να μπορέσετε να το προωθήσετε αργότερα.

Δεν αρκεί να διαφημίζετε ένα event μόνο από το website σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε και ένα event για να ενημερώσετε το κοινό ή και να το παραπέμπετε για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και την αναγνώρισή σας. Με το event έχετε μεγαλύτερη εμβέλεια ενημέρωσης, καλύτερη στόχευση κοινού και τελικά περισσότεροι θα παρευρεθούν σε αυτό.

Για να προωθήσετε το event θα πρέπει να προχωρήσετε με τα Facebook Ads. Εφόσον έχετε επιλέξει το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε είναι σημαντικό να ξεκινήσετε την καμπάνια σας με αυτό ως κύριο χαρακτηριστικό. Μετά θα πρέπει να επιλέξετε και το όνομα της καμπάνιας, την περιγραφή του στην διαφήμιση που θα προωθήσετε.

Εάν θέλετε να κάνετε πιο συχνά events και να τα προωθείτε, θα πρέπει να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι και τι έχει αποτέλεσμα. Μόνο έτσι το επόμενο event σας θα έχει ακόμη μεγαλύτερη απήχηση. Εάν πάλι στοχεύετε σε έναν νέο κοινό, καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες και βίντεο που να εμπνέουν και να προκαλούν τον θεατή να θέλει να παραβρεθεί σε αυτό.

Με την οπτικοποίηση ενός event, αυτό δείχνει πιο αξιόπιστο και επιτυχημένο και θα τραβήξει την προσοχή του κοινού που επιθυμείτε. Αυτή η αίσθηση του να μην χάσεις αυτό που γίνεται, του must, της τάσης της εποχής, γνωστή και ως FOMO (Fear Of Missing Out), σίγουρα θα αποτελέσει ένα κίνητρο.

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist