Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσα από το Instagram

To Instagram αποτελεί ένα από τα δυνατότερα social media και η δυναμική του στον τομέα των πωλήσεων ολοένα και αυξάνεται. Αξίζει, λοιπόν, να δοκιμάσετε την εφαρμογή και τις δυνατότητες που δίνει για να αυξήσετε τις πωλήσεις της εταιρείας σας.
Αρχικά, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα δημιουργικό προφίλ, με όμορφες εικόνες και ιδέες προς τους followers σας και στοιχεία που θα τους τραβήξουν την προσοχή. Στην περιγραφή του προφίλ σας, θα πρέπει να αναφέρεται τον τομέα που δραστηριοποιήστε, να καλωσορίζετε τους ακόλουθους-πελάτες σας και να τους κάνετε να δράσουν. Τηλέφωνο, email και διεύθυνση (εάν υπάρχει) είναι μερικά από τα στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να ολοκληρώσετε το επαγγελματικό σας προφίλ στο Instagram.
Πολύ σημαντικό θα είναι να γράφετε και κάποιο παροχή που μπορεί να μην προσφέρουν οι ανταγωνιστές σας, όπως δωρεάν μεταφορικά ή χαμηλό κόστος αυτών κτλ. Εάν είστε φανατικός των stories, τότε θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα άλμπουμ με τις καλύτερες ιστορίες σας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να δουν τα καλύτερα δικά σας stories. Εάν η επικοινωνία σας μέσα από το Instagram αφορά προσφορές, προϊόντα και κλτ, δημιουργήστε τα αντίστοιχα άλμπουμ. Τα stories σας μπορούν να δημιουργήσουν τεράστιο κύμα ενδιαφέροντος, εάν για παράδειγμα μοιράζεστε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις, νέα προϊόντα κτλ.
SPECIAL TIP: Το unboxing είναι μια συνηθισμένη και χρήσιμη τακτική που φαίνεται να ενδιαφέρει τους χρήστες και να δημιουργεί την ανάγκη για μια νέα αγορά. Τέτοια stories θα μπορούσαν να εκτοξεύσουν το κοινό σας και τις πωλήσεις σας.
Για να μπορέσετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα προφίλ με δημοσιεύσεις που θα αποτελούν το δικό σας brand. Δικό σας μήνυμα ή και slogan, δικές σας δημιουργίες και post με συνέπεια μπορούν να κάνουν τον λογαριασμό σας τον πιο δημοφιλή. Χρώματα που χαρακτηρίζουν το λογότυπο σας και χρησιμοποιούνται σε όλες τις φωτογραφίες σας ως κοινό σημείο αναφοράς είναι μερικά tip που θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν.
Η δημιουργία δικό σας ξεχωριστού στυλ στις φωτογραφίες σας, η χρήση συγκεκριμένου χρώματος από το λογότυπό σας, η ενσωμάτωση στοιχείων του brand σας στο περιεχόμενο που δημοσιεύετε στο Instagram και η επιλογή των κατάλληλων με το brand σας hashtags είναι μερικά μόνο παραδείγματα.
Ίσως η πιο αποτελεσματική κίνηση θα ήταν να προσπαθήσετε να απευθύνεστε στους χρήστες με πιο προσωπικά μηνύματα και περιεχόμενο. Λόγω του βομβαρδισμού των χρηστών με περιεχόμενο από εταιρείες, για να ξεχωρίσετε πρέπει να τους προσφέρετε κάτι εξαιρετικό και διαφορετικό.
Αναπτύξτε μια διαφορετική αισθητική, φιλική προς τον χρήστη, και κάντε τον να αισθανθεί πως βρίσκεται στο σπίτι του και τον προσωπικό του χώρο. Επίσης, μοιραστείτε το πάθος σας και την φιλοσοφία της εταιρείας σας, κάτι που δείχνει στους χρήστες τους στόχους, τα ιδανικά και τον ενθουσιασμό σας για αυτό που κάνετε.
Παράλληλα, οι πωλήσεις σας μπορούν να αυξηθούν με την αγοραστική εμπειρία στο Instagram. Κάντε tag τα προϊόντα στις δημοσιεύσεις σας, προσφέρετε προϊόντα που οι χρήστες χρειάζονται και έχουν απόλυτη ανάγκη ή που θα πρέπει να αποκτήσουν οπωσδήποτε. Ιδέες που αφορούν την εποχή, συνδυασμός πολλών προϊόντων και υπηρεσιών που περέχετε και παροχή λύσεων σε σημαντικά ζητήματα που τους αφορούν είναι μερικά μόνο πράγματα που μπορείτε να κάνετε.
Τέλος, απαραίτητο είναι να έχετε τα στοιχεία επικοινωνίας στο προφίλ σας ενημερωμένα και πλήρως ευδιάκριτα.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist