6 Marketing tips για Start-up επιχειρήσεις

Εν έτη 2019, η έναρξη μιας επιχείρησης είναι μια δύσκολη υπόθεση, αρκετά χρονοβόρα, και απαιτεί και ένα κεφάλαιο, το οποίο πολλές φορές είναι περιορισμένο. Για να μπορέσετε να στήσετε την επιχείρησή σας και να προωθήσετε το brand σας, το digital marketing θα είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας.
Οικονομικό και γρήγορο, σε σχέση με άλλες πρακτικές διαφήμισης, μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και να εκτοξευθείτε.
Εδώ σας παραθέτουμε 6 tips που μπορούν να βοηθήσουν την start-up επιχείρησή σας να εξελιχθεί μέσα από τα εργαλεία του διαδικτύου.
- Social media: το κλειδί της διαδικτυακής παρουσίας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος να προωθήσετε την επιχείρησή σας, και ειδικότερα μια νέα επιχείρηση που θέλει να την μάθει ο κόσμος. Μέσα από αυτά μπορείτε να ισχυροποιήσετε την διαδικτυακή σας παρουσία, να επικοινωνήσετε άμεσα, γρήγορα και προσωπικά με τους πελάτες, είτε νέους, είτε υφιστάμενους, είτε εν δυνάμει, να παρουσιάσετε και να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτετε, αλλά και να ενημερώνετε το κοινό σας για την εταιρεία, τα νέα της , τις προσφορές της κτλ. Οι τακτικές δημοσιεύσεις σε αυτά, η αλληλεπίδραση που μπορείτε να δημιουργήσετε, αλλά και οι ερωτήσεις προς το κοινό σας θα σας αναδείξουν και θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού σας.
- Customer experience στο επίκεντρο. Για να μπορέσετε να έχετε ένα σταθερό κοινό, που θα σας ακολουθεί και θα σας εμπιστεύετε θα πρέπει να ακούτε αυτό που έχει να πει. Σχόλια, κριτικές, είτε αρνητικά είτε θετικά, είναι χρήσιμα για να σας βοηθήσουν να κάνετε το επόμενο βήμα, αλλά και για να μπορέσετε να δημιουργήσετε δεσμούς με το κοινό σας. Δοκιμάστε πράγματα να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι, τι φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα και τι δεν προχωράει.
- Το περιεχόμενο είναι σημαντικό. Βασιλιάς του διαδικτύου είναι το περιεχόμενο και πρέπει αυτό να το αφουγκραστείτε. Η δημιουργία πρωτότυπων άρθρων, blog post και δημοσιεύσεων με ενδιαφέρον ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα μπορέσει να δώσει στην επιχείρησή σας τρομερή ώθηση. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται και το engagement (αλληλεπίδραση) των χρηστών και την εμπιστοσύνη των πελατών προς το brand σας.
- Τα video κυριαρχούν. Πλέον, μπορεί τα άρθρα και η πρωτοτυπία τους να είναι σημαντική, όμως, η παρακολούθηση video έχει αυξηθεί, και πολύ μεγάλο ποσοστό χρηστών προτιμά να δει κάτι παρά να το διαβάσει.
- SEO rules. Το SEO (Search Engine Optimization) αποτελεί την βελτιστοποίηση της σελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης και είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της online διαφήμισης και της παρουσίας στον ψηφιακό κόσμο. Το SEO θα κοιτάξει πολλά κριτήρια της ιστοσελίδας σας, τη δομή της, το περιεχόμενο, το design, τα meta tags, τις εικόνες, τα URLs, την ταχύτητά της, το κατά πόσο είναι φιλική για mobile συσκευές κ.α
- Δημιουργήστε το δικό σας marketing plan. Για να μπορέσετε να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερη αύξηση των πωλήσεων και του brand awareness θα πρέπει να αποφύγετε την λογική του “πάμε και βλέπουμε” και να δημιουργήσετε ένα marketing plan. Στόχοι, κοινό, μήνυμα προς προώθηση, είδος καμπάνιας, επιλογή πλατφόρμας είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που πρέπει να απαντήσετε προτού ξεκινήσετε την online καμπάνια σας.
Χαρά Ανδρουλιδάκη
Content Marketing Strategist