fbpx

Blog

Update: Διαφήμιση στο Instagram… Top 5 λόγοι να ξεκινήσετε σήμερα!

instgram-article

Μια εικόνα… 1000 λέξεις. Μια έκφραση που αντικατοπτρίζει τόσο πολύ την καθημερινότητά μας και μια διαδικτυακή πλατφόρμα που μας επιτρέπει πλέον να αναδείξουμε την #αισθητική μας!

  1. Οι άνθρωποι θέλουν να δουν, να ακούσουν και να μάθουν περισσότερα, αλλά ο χρόνος τους είναι περιορισμένος. Υπάρχει μια πλατφόρμα, που είναι οπτική και δημοφιλής, εύκολη στην πρόσβαση και σε θέση να παραδώσει άμεσα μηνύματα γρήγορα και συνοπτικά προσελκύοντας followers και φυσικά νέους πελάτες… Το  Instagram!
  2. Το γεγονός ότι το Instagram εξελίσσεται με ταχύ ρυθμό σημαίνει τρία πράγματα:
  • Το Instagram προσθέτει συνεχώς νέα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στους επαγγελματίες να προσεγγίσουν και να συναναστραφούν καλύτερα με το κοινό τους.
  • Η πλατφόρμα γίνεται ολοένα και περισσότερο αγαπητή από τους χρήστες της.
  • Το Instagram φέρνει συνεχώς νέους χρήστες.

Όλα αυτά κάνουν το Instagram να αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα δοκιμής καινοτόμων ιδεών marketing.

  1. Οι διαφημίσεις Instagram δεν είναι ενοχλητικές και είναι λιγότερο πιθανό να ενοχλούν το κοινό-στόχος.
  2. Το Instagram και το Facebook είναι συνδεδεμένα. Έτσι, είναι ευκολότερο να στοχεύσετε το κοινό σας με βάση τα δεδομένα του Facebook, καθώς όλες οι εργασίες προϋπολογισμού και προγραμματισμού, η εγκατάσταση και η δημιουργία διαφημίσεων γίνεται μέσω της διαφημιστικής πλατφόρμας του Facebook.
  3. Σύμφωνα με έρευνες, το 51% των χρηστών του Instagram έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα καθημερινά και το 35% λέει ότι βλέπουν την πλατφόρμα αρκετές φορές την ημέρα.

            Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι:

  • 95 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο μοιράζονται στο Instagram ανά ημέρα.
  • Επί του παρόντος, το Instagram έχει 1 εκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς διαφημιζόμενους – από μόλις 200.000 τον Μάρτιο του 2016.
  • Το eMarketer εκτιμά ότι τα έσοδα της Instagram για κινητά τηλέφωνα παγκοσμίως θα φθάσουν τα 2,81 δισ. δολάρια φέτος, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 10% των παγκόσμιων εσόδων της μητρικής εταιρείας Facebook.

Τέλος, όλα τα παραπάνω στοιχεία και τα στατιστικά αποδεικνύουν ότι το Instagram είναι μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που συμβάλλει αποτελεσματικά στην προσέγγιση του κοινού και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των brand.

UPDATE: Το Instagram έχει αυξήσει τους χρήστες του περισσότερο από ποτέ, ενώ έχει και νέα χαρακτηριστικά που μπορούν να φανούν χρήσιμα σε καταστήματα και επιχειρηματίες. Ένα από αυτά, το IGTV, έχει την δυνατότητα να ανεβάζετε μεγάλης διάρκειας βίντεο, κάτι που μέχρι πρότινος δεν γινόταν. Παράλληλα, το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών του Instagram, 68%, είναι γυναίκες, που επιλέγουν να ακολουθούν σελίδες με προϊόντα και υπηρεσίες και τελικά να αγοράζουν κάτι από αυτά που βλέπουν και τους κεντρίζει το ενδιαφέρον.  

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist