5 βήματα για να αυξήσετε την απόδοση των Facebook Ads

Οι διαφημίσεις στο Facebook αποτελούν μια διαδεδομένη πρακτική και ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις επενδύουν σε αυτόν τον τρόπο προσέλκυσης του κοινού που θέλουν να προσεγγίσουν.
Πως, όμως, μπορείτε να εκτοξεύσετε τις καμπάνιες σας στο Facebook και να δείτε θεαματικά αποτελέσματα;
- Δημιουργήστε καμπάνιες που να ταιριάζουν στο κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε. Οι περισσότεροι στρέφονται στο Facebook για να επικοινωνήσουν, να μοιραστούν πράγματα και να συνδεθουν με τους φίλους τους και την οικογένειά τους και όχι τόσο για αγορές. Αρχικά κατηγοριοποιήστε το κοινό σας σε ένθερμο, ζεστό και ψυχρό. Το ψυχρο κοινό έχει μικρή αγοραστική πρόθεση, καθώς δεν γνωρίζουν το brand σας, οπότε πρέπει να χτίσετε την οικειότητα και την εμπιστοσύνη. Αυτό που μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό το κοινό είναι οι καμπάνιες ενημέρωσης σχετικά με την εταιρεία σας, τα προϊόντα/ τις υπηρεσίες σας και τις δράσεις σας, προκειμένου να σας γνωρίσει το κοινό αυτό.
- Επανεξετάστε τις τρέχουσες καμπάνιες σας. Ξαναδείτε τις διαφημίσεις που είναι σε εξέλιξη τώρα και ελέγξτε εάν το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε ανταποκρίνεται σε αυτές. Εάν όχι θα πρέπει να θέσετε νέους στόχους και να αλλάξετε εκείνα τα σημεία που δεν προσελκύουν το κοινό-στόχο.
- Ελέγξτε το περιεχόμενό σας. Το περιεχόμενο είναι πολύ σημαντικό και για κάποιους θεωρείται ο βασιλιάς της online διαφήμισης. Για τα ψυχρά κοινά, χρησιμοποιήστε περιεχόμενο που θα είναι κυρίως εισαγωγικό και θα τους βοηθήσει να γνωρίσουν το brand και την επιχείρησή σας, χωρίς να παραπέμπει ξεκάθαρα σε πωλησιακές πρακτικές. Στο ζεστό κοινό, μια κατεύθυνση προς τον ιστότοπο της εταιρείας με κάποιες δημοσιεύσεις που θα αφορούν κυρίως λύσεις που προσφέρετε μπορεί να οδηγήσει σε θεαματικά αποτελέσματα.
- Δοκιμάστε διαφορετικές στρατηγικές. Μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικά είδη campaigns για να δείτε ποια αποδίδει καλύτερα. Traffic campaigns και messenger ads είναι δύο εναλλακτικές που μπορεί να προσελκύσουν περισσότερο το κοινό που ενδιαφέρει εσάς και τα προϊόντα/υπηρεσίες σας.
- Χρησιμοποιήστε περισσότερα από ένα είδη campaigns. Facebook ads και messenger ads είναι δύο είδη που μπορούν να συνδυαστούν για να σας επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σημαντικό είναι, επίσης, να μην ξεχνάτε πως οι επιλογές “call to action” μπορούν να οδηγήσουν απευθείας στην αύξηση των πωλήσεων. Shop now, μάθετε περισσότερα και διαβάστε περισσότερα είναι μερικές λεζάντες, που σε συνδυασμό με τον σωστό σύνδεσμο, μπορούν να οδηγήσουν σε εξαιρετικά αποτελέσματα για το brand και την επιχείρησή σας.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist