fbpx

Blog

Πως μπορούν οι μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν το Instagram;

2_september_megalo

Το Instagram έχει διαρκώς αυξητικές τάσεις και πλέον μετρά πάνω από 1 δις χρήστες παγκοσμίως, με παραπάνω από τους μισούς να χρησιμοποιούν τις ιστορίες του σε καθημερινή βάση. Σημαντικό, επίσης, είναι πως πάνω από το 80% των χρηστών ακολουθεί τουλάχιστον 1 επιχείρηση και το 70% μπορεί να κάνει κάποια αγορά μέσω κινητού τηλεφώνου. 

Γιατί, λοιπόν, να μην χρησιμοποιήσετε το Instagram για να αυξήσετε τις δικές σας πωλήσεις;

Πως μπορείτε, όμως, να το “εκμεταλλευτείτε” προς όφελός σας; 

  1. Δημιουργήστε και συνδέστε τον κατάλογο με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Ενώ το Instagram δεν δίνει την δυνατότητα στις δημοσιεύσεις του να μπορείτε να τοποθετείτε κάποιο link για να παραπέμπει σε κάποιον ιστότοπο, αυτό που θα σας βοηθήσει είναι να έχετε είτε έναν κατάλογο είτε τον ιστότοπό σας στην περιγραφή του προφίλ σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσουν οι χρήστες να αγοράσουν αυτό που τους ενδιαφέρει εύκολα και γρήγορα.                                                                                                                                                                                                                                                                          
  2. Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς. Για να μπορέσετε να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού που θέλετε να προσελκύσετε θα πρέπει το περιεχόμενο που δημοσιεύετε να έχει το κάτι παραπάνω, να προκαλέσει τους χρήστες να του δώσουν παραπάνω σημασία. Ανάλογα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει να δημοσιεύετε εικόνες ωραίες, με ή και χωρίς επεξεργασία, με χρώματα που να “τραβούν” το μάτι (όπως το κόκκινο, το μπλε και το πράσινο). Οι περιγραφές θα πρέπει να είναι και αυτές εναρμονισμένες με το προφίλ που θέλετε να επικοινωνήσετε και με τις φωτογραφίες ή τα βίντεο που δημοσιεύετε.                                         
  3. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο από τους χρήστες. Το περιεχόμενο που προέρχεται από τους χρήστες μπορεί να σας βοηθήσει το brand σας να χτίσει γερά θεμέλια εμπιστοσύνης με τους χρήστες και τους ακόλουθους σας. Ερωτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και η χρήση των απαντήσεων, κουίζ και δημοσκοπήσεις είναι μερικά από τα εργαλεία που μπορούν να σας δώσουν υλικό και να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για μελλοντικές δημοσιεύσεις.                                                                                                                                                                                                                                                                     
  4. Οι διαφημίσεις μπορούν να εκτοξεύσουν το brand σας. Εάν θέλετε να στοχεύσετε με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως η καταναλωτική συμπεριφορά, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, τα ενδιαφέροντα κτλ μπορείτε να χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις του Instagram, που η πολιτική τους και η λογική λειτουργίας τους δεν διαφέρουν σημαντικά από εκείνες του Facebook.                                                                                                                                                                                                   
  5. Κοιτάξτε τα αποτελέσματα σας. Για να μπορέσετε να δείτε εάν όλα αυτά που δοκιμάζετε αποδίδουν μπορείτε να επιλέξετε τα Instagram Insights από το προφίλ της επιχείρησής σας και να δείτε την πρόοδο που έχετε κάνει. 

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist