fbpx

Blog

Πως να χρησιμοποιήστε τα LinkedIn Website Demographics

5_september_megalo

Το LinkedIn είναι ένα κοινωνικό μέσο με μεγάλη επιρροή και ειδικά σε θέματα επαγγελματικής και εταιρικής επικοινωνίας και εργασιακής αναζήτησης. Τα δημογραφικά στοιχεία που προσφέρει μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να εκτοξευθεί και το brand σας να γίνει πιο δημοφιλές. 

Και μπορεί το LinkedIn να μην παρέχει προσωποποιημένες πληροφορίες για λόγω πολιτικής απορρήτου, όμως, το Website Demographics μας παρέχει με μια σειρά πληροφοριών σχετικά με την εργασία των επισκεπτών μας, την βιομηχανία στην οποία ανήκουν, τα ονόματα των εταιρειών και το μέγεθός τους κ.α. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δείτε τα δεδομένα για το κοινό σας και τις καμπάνιες σας και να οικοδομήσετε προσεκτικά τις διαφημίσεις σας εκεί, και όχι μόνο, για να έχουν αποτέλεσμα. 

Το Linked και το Website Demographics κατηγοριοποιούν τους χρήστες με βάση την εργασία τους και τον τίτλο αυτής, την εταιρεία και την βιομηχανία στην οποία ανήκει αυτή, την βαθμίδα στην δομή της εταιρείας, το μέγεθος της, την τοποθεσία και την χώρα. 

Όλα αυτά τα στοιχεία είναι ικανά να σας δώσουν κάποιες απαντήσεις για το κοινό που στοχεύετε, το κοινό που σας ακολουθεί και κατά πόσο αυτά τα δύο συμπίπτουν. 

Έχοντας αναλύσει τα παραπάνω στοιχεία μπορείτε να στοχεύσετε πολύ καλύτερα στο κοινό σας, ξεκινώντας με την προσαρμογή του blog σας στις ανάγκες και στις προτιμήσεις των χρηστών που σας ακολουθούν και σας επιλέγουν. Παράλληλα, θα σας φανούν εξαιρετικά χρήσιμα στην δημιουργία του πελάτη που έχετε αλλά και του πελάτη που θέλετε να έχετε, τόσο στο LinkedIn, όσο και σε άλλες σελίδες και πλατφόρμες. 

Επίσης, σημαντική είναι και η συμβολή αυτών των στοιχείων στην προϊοντική προτίμηση των πελατών σας. Μπορείτε να δείτε ποιαπροϊόντα προτιμούν και να πράξετε αναλόγως στην πρακτική που σας ενδιαφέρει (αύξηση πωλήσεων σε άλλα προϊόντων, περισσότερη προώθηση των top-sellers κτλ).

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist