fbpx

Blog

6 tips για το καλύτερο personal branding

8_september_megalo

Ο τρόπος που μιλάμε, το ύφος που διαθέτουμε, τα ρούχα και τα αξεσουάρ που επιλέγουμε και η γνώμη που διαμορφώνουν οι συνεργάτες, οι γνωστοί και οι φίλοι μας όταν μας συναναστρέφονται, αλλά και τα προσωπικά μας προφίλ στα social media αποτελεί το personal branding μας. 

Στην digital εποχή που διανύουμε, ειδικά τα social media και τα προφίλ που διαθέτουμε εκεί, αποτελούν την πρώτη εικόνα που αποκομίζει κάποιος όταν αναζητήσει πληροφορίες για εμάς. 

Αυτό το branding είναι που εξιτάρει και προκαλεί τους ανθρώπους, αυτή η αίσθηση του ποιοι είμαστε, ποιοι θα θέλαμε να είμαστε, αλλά και πως μας βλέπουν οι άλλοι. Η προσωπικότητα, ο χαρακτήρας, οι δεξιότητες, η μόρφωση και η παιδεία αποτελούν τα χαρακτηριστικά εκείνα που θα μας διαφοροποιήσουν από τους υπόλοιπους. 

Πως, όμως, μπορούμε να διαμορφώσουμε την εικόνα μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα;

  1. Η εξειδίκευση. Μην φτάνει να κάνουμε καλά κάτι που κάνουν και όλοι οι άλλοι, αλλά να διαφοροποιηθούμε από τους συναδέλφους/ανταγωνιστές. Η εξειδίκευση σε κάτι συγκεκριμένο που εμείς κάνουμε καλύτερα από τους άλλους θα μας καταστήσει μοναδικούς.                                                                                                                                                                                                                                          
  2. Οι επικοινωνιακές δεξιότητες. Σημαντικό στοιχείο στο personal branding είναι οι επικοινωνιακές δεξιότητες που έχουμε, και αν δεν έχουμε πρέπει να αποκτήσουμε. Ο τρόπος που μιλάμε, οι εκφράσεις και το λεξιλόγιο που χρησιμοποιούμε, αλλά και οι κινήσεις μας οικοδομούν το επικοινωνιακό μας προφίλ. Όλα αυτά μπορούν να μας ξεχωρίσουν και να μας κάνουν αλησμόνητους σε κάθε επαγγελματία.                                               
  3. Το marketing plan. Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, όμως, αυτό που ουσιαστικά εννοούμε είναι η καταγραφή των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων, των στόχων και των οραμάτων, των ανταγωνιστών και των συναγωνιστών, αλλά και των καναλιών επικοινωνίας που διαθέτουμε.                                                                                                                                                                                                                
  4.  Οι Δημόσιες σχέσεις. Οι ιδανικές γνωριμίες και οι προσωπικοί μας φίλοι είναι οι πελάτες που θα μιλήσουν με τον καλύτερο τρόπο για εμάς σε γνωστούς, σε πιθανούς εργοδότες κτλ. Για αυτό χρειαζόμαστε δεξιότητες, υπομονή και επιμονή για να πετύχουμε το ιδανικό αποτέλεσμα.                                                                                                                                                                                                     
  5. Το Unique Selling Proposition. Τι είναι αυτό που μας ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους, τι είναι αυτό που μας κάνει να είμαστε μοναδικοί; Αυτό είναι, λοιπόν, που μόλις το βρούμε, το προωθούμε, το επικοινωνούμε, το λέμε, το γράφουμε και το πιστεύουμε για εμάς.                                                                                                                                                                                                                                                    
  6. Η digital προώθηση. Συμμετοχή, διάδραση, απόψεις, σχόλια και γνώμη στις διαδικτυακές πλατφόρμες. Δίνουμε, λοιπόν, χώρο στο κοινό και στους πελάτες μας να εκφραστούν και να επικοινωνήσουν την γνώμη τους και την απόψή τους για να μπορέσουμε να αποκομίσουμε πληροφορίες για εμάς και τα αρνητικά και τα θετικά μας στοιχεία. 

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist