7 Marketing Tips για τον χώρο της Εστίασης

Η online προβολή των επιχειρήσεων αποτελεί μια απαραίτητη, αν όχι επιτακτική, ανάγκη της ψηφιακής εποχής. Social media, Google Ads, site κτλ αποτελούν τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την online παρουσία της επιχείρησής σας.
Αν ανήκετε στον χώρο της εστίασης σίγουρα θα προβληματίζεστε για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβείτε για να ενδυναμώσετε την επιχείρησή σας και να κάνετε ότι καλύτερο μπορείτε.
Ο χώρος που δραστηριοποιείστε χαρακτηρίζεται από τεράστιο ανταγωνισμό, σε κάθε περιοχή, πόλη και γειτονιά, αλλά και από την αυστηρή επιλεκτικότητα των καταναλωτών. Πέραν από την επιχείρηση, που θα την χαρακτηρίζει η ποιότητα των υλικών και των προϊόντων που προσφέρετε, τα social media μπορούν να σας βοηθήσουν να εκτοξεύσετε την επιχείρησή σας.
- Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι η δημιουργία σελίδας στο Facebook και εταιρικού προφίλ στο Instagram. Με αυτό τον τρόπο η επικοινωνία με τους πελάτες, υφιστάμενους και εν δυνάμει, γίνεται ευκολότερη, πιο άμεση και πιο γρήγορη από ποτέ. Το feedback που μπορείτε να πάρετε θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τα σημεία που υστερείτε και να προβάλετε εκείνα που ξεχωρίζετε. Γιατί προτιμούν το δικό σας menu και αυτά που προσφέρετε; Τι ξεχωριστό διαθέτει;
- Μετά σημαντικές είναι και οι δημοσιεύσεις σε αυτά τα μέσα. Φωτογραφίες και μικρά βίντεο με τα προϊόντα σας, τις διαδικασίες παραγωγής και στολισμού των πιάτων και των γευμάτων, με το ιδιαίτερο στυλ της επιχείρησης θα διαμορφώσουν την εικόνα του εν δυνάμει πελάτη. Special Tip: οι φωτογραφίες και τα video θα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και ανάλυσης για να δημιουργούν την επιθυμία ο χρήστης να τα γευτεί και να τα δοκιμάσει.
- Μην ξεχάσετε φωτογραφίες από τον χώρο σας, εξωτερικό και εσωτερικό. Ένας όμορφος χώρος, καθαρός, με ιδιαίτερη αισθητική και διακόσμηση θα μπορέσει να κλέψει τις εντυπώσεις και να κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών.
- Η ομάδα σας είναι η δύναμή σας, και μέσα από τα social media πρέπει να την αναδείξετε. Ποιός θα σερβίρει τον πελάτη όταν έρθει; Ποιός θα μαγειρέψει το υπέροχο γεύμα που θα γευτεί; Ποιός θα τον υποδεχτεί στην είσοδο; Όλες αυτά και άλλα πολλά μπορούν να αναδείξουν το προσωπικό και τους συνεργάτες σας, δημιουργώντας μια αίσθηση οικειότητας πριν καν ο καταναλωτής περάσει την πόρτα του χώρου σας.
- Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία του Instagram για μικρά και ενδιαφέροντα βίντεο. Η πλατφόρμα προσφέρει πάρα πολλές δυνατότητες για γρήγορα, ενδιαφέρονται και έξυπνα video που μπορούν να αναδείξουν το menu, τις ιδιαίτερες γεύσεις που παρέχετε, την ατμόσφαιρα που δημιουργείτε στον χώρο σας. Instagram story με την διαδικασία παραγωγής, video με τον στολισμό των πιάτων, γρήγορες και εύκολες συνταγές είναι μερικές μόνο ιδέες που μπορείτε να κάνετε πράξη.
- Hashtag και πάλι hashtag για τις αναρτήσεις σας. Με την προσθήκη των hashtags στις αναρτήσεις σας, και κυρίως στο Instagram, θα μπορέσετε να προβληθείτε σε ένα τεράστιο κοινό, δωρεάν, και να κερδίσετε followers, εν δυνάμει καταναλωτές και στο τέλος πιστούς πελάτες. Τα hashtags, ως γνωστόν, ομαδοποιούν τις φωτογραφίες και τα video σου γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα, όπως το θέμα «φαγητό», που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους χρήστες (hashtag #food).
- Χρήσιμο είναι, επίσης, να ενθαρρύνει τους χρήστες να σχολιάσουν τις δημοσιεύσεις, να πουν την γνώμη τους εάν έχουν δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα ή τα πιάτα σας, και γενικότερα να εκφέρουν άποψη για την επιχείρησή σας και τις υπηρεσίες σας.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist