5 Marketing tips για Γυμναστήρια

Τα social media έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας και πάρα πολλοί χρήστες ξοδεύουν αρκετές ώρες της ημέρας αλληλεπιδρώντας με αυτά, με φίλους και γνωστούς, με δημοσιεύσεις από σελίδες και προφίλ που ακολουθούν.
Πλέον, αποτελούν και ένα τεράστιο εργαλείο στα χέρια κάθε επαγγελματία για να μπορέσει να προωθήσει και να διαφημίσει την επιχείρησή του προς το κοινό, και μάλιστα σε τόσο ευρύ φάσμα, που μέχρι πρότινος ήταν δύσκολο να επιτευχθεί.
Πως, όμως, οι επαγγελματίες στο χώρο της εκγύμνασης και οι ιδιοκτήτες γυμναστηρίων μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν την νέα digital εποχή;
- Δημιουργία εταιρικής σελίδας και προφίλ στο Instagram είναι το πρώτο βήμα. Σημαντικό και απαραίτητο για να έχετε μια online παρουσία είναι να έχετε προφίλ τουλάχιστον σε Facebook και Instagram που την δεδομένη στιγμή είναι τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα.
- Δημοσιεύσεις με μέλη πριν και μετά την εγγραφή τους. Αυτή η πρακτική ακολουθεί τα γυμναστήρια σχεδόν από την αυγή τους και είναι ενδεικτική της δουλειάς που γίνεται και της θετικής επίδρασης που έχουν στα μέλη τους. Τώρα αυτή η διαδικασία περνά στην ψηφιακή εποχή, με τα μέλη να γίνονται tag στις φωτογραφίες (εφόσον ερωτηθούν και δώσουν την συγκατάθεσή τους για την χρήση των φωτογραφιών) και σχολιάζουν την εμπειρία τους, το πως νιώθουν και πως ήταν αυτό το ταξίδι που διένυσαν. Με αυτόν τον τρόπο, οι νέοι χρήστες και εν δυνάμει μέλη μπορούν να δουν δείγματα της δουλειάς σας, αλλά και να πάρουν ένα απτό feedback για τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
- Fitness tips και συμβουλές καλής ζωής. Με την έκρηξη των Youtubers και των video που δημοσιεύουν, ένας τομέας που γνώρισε άνθηση είναι οι συμβουλές γυμναστικής, διατροφής και άσκησης. Εκεί εσείς ως επαγγελματίας του χώρου μπορείτε να δώσετε τις σωστές συμβουλές για ασκήσεις στο σπίτι, tip διατροφής κ.α. που μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες τόσο στην καθημερινότητά τους, όσο και να γνωρίσουν την γνώση και την εμπειρία σας.
- Προώθηση νέων προγραμμάτων και υπηρεσιών. Τα social media είναι το ιδανικό περιβάλλον για να διαφημίσετε νέες υπηρεσίες και προγράμματα και να δείτε την ανταπόκριση του κοινού σε αυτά. Προκαλέστε τους ακόλουθους σας να έρθουν να δοκιμάσουν τα νέα σας προγράμματα με κάποια ειδική προσφορά, επισημάνετε τα οφέλη αυτών των νέων υπηρεσιών και κάντε μια μικρή επίδειξη μέσω video για το τι πρόκειται να κάνουν.
- Προσφορές, δωρεάν δοκιμή και μειωμένες τιμές. Δεν υπάρχει καλύτερη επιβράβευση για τους χρήστες των social media από τις ειδικές προσφορές και τις μειωμένες τιμές ειδικά για εκείνους, από τους διαγωνισμούς και τα giveaways, και γενικά όταν αντιλαμβάνονται ότι έχουν ειδική μεταχείριση. Προβάλλετε νέες προσφορές ειδικά για εκείνους που σας ακολουθούν, προκαλέστε τους να έρθουν και να δουν τον χώρο σας δωρεάν ή ακόμη και να κάνουν μια μέρα δοκιμαστικά. Έτσι θα τραβήξετε το ενδιαφέρον τους και θα λάβετε πολλές απαντήσεις και αντιδράσεις για τις υπηρεσίες σας.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist