fbpx

Blog

5 Marketing tips για τον χώρο της Ένδυσης

4_oc_megalo

Ο ρουχισμός και η υπόδηση αποτελούν στοιχεία της εικόνας μας, μας συνοδεύουν και μας χαρακτηρίζουν, είναι κομμάτι του εαυτού μας και του χαρακτήρα μας. Όλοι αναζητούμε τα ρούχα, τα αξεσουάρ και τα παπούτσια που μας αρέσουν, ψάχνουμε να βρούμε προσφορές και οικονομικές λύσεις, ενώ κοιτάμε και ολοκληρωμένα outfit για ειδικές περιπτώσεις. 

Στην digital εποχή τα καταστήματα και οι εταιρείες που ασχολούνται με την ένδυση έχουν την ευκαιρία και την δυνατότητα να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα εργαλεία και τις δυνατότητες που προσφέρουν τα social media και να προβάλλουν την επιχείρησή τους, τα προϊόντα τους και όσα προσφέρουν σε ένα ευρύ κοινό. 

Πως, όμως, μπορεί να γίνει αυτό;

  1. Εταιρική σελίδα και προφίλ σε Facebook και Instagram. Το πρώτο βήμα είναι η δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Facebook και εταιρικού προφίλ στο Instagram για να έχετε μια online παρουσία. Ειδικά στον χώρο της ένδυσης, το Instagram προσφέρει πάρα πολλές δυνατότητες για να παρουσιάσετε κάτι αισθητικά ωραίο με τα εργαλεία που διαθέτει.                                                                                                                                                                                                     
  2. Φωτογραφίες και video με τα προϊόντα σας. Ωραίες και υψηλής αισθητικής λήψεις, φωτογραφίες με αρμονικό συνδυασμό χρωμάτων και video με κινηματογραφική αισθητική θα κάνουν τα προφίλ σας να εκτοξευτούν και να γίνουν δημοφιλή. Τόσο το Facebook, όσο και το Instagram πλέον αποτελούν μια πλατφόρμα άντλησης ιδεών και έμπνευσης, με πάρα πολλούς χρήστες να παραγγέλνουν εκείνη την στιγμή κάτι που θα δουν και θα τους αρέσει.                                                                                                                                                                                                                                                                       
  3. Επικοινωνία με χρήστες και αλληλεπίδραση. Μην διστάσετε να ρωτήσετε τους χρήστες την γνώμη τους για τα προϊόντα σας, για τους συνδυασμούς που προτείνετε, για τις αγορές που θέλουν να κάνουν κ.α. για να πάρετε το απαραίτητο feedback, αλλά και για να δείξετε πως σας ενδιαφέρει η γνώμη των πελατών σας και των χρηστών.                                                                                                                                                                                                                                                                        
  4. Διαγωνισμοί και giveaways. Μια πολύ δημοφιλής πρακτική στον χώρο της ένδυσης είναι οι διαγωνισμοί και τα giveaways που δίνουν την ευκαιρία στους χρήστες με ένα like και ένα σχόλιο να συμμετέχουν σε κληρώσεις και να κερδίσουν ένα δώρο. Αυτός είναι ίσως και ο καλύτερος τρόπος να διαφημίσετε την επιχείρησή σας, να αναδείξετε τα προϊόντα σας και να κερδίσετε ακολούθους.                                                                                                                                                   
  5. Σύνδεσμοι που οδηγούν στο e-shop σας. Για να μπορέσετε να μετατρέψετε τους χρήστες σε πελάτες πρέπει να δημοσιεύετε είτε μαζί με τις φωτογραφίες και τα video ως περιγραφή, είτε σε κάποιο σταθερό σημείο του προφίλ και της σελίδας σας κάποιο σύνδεσμο που να οδηγεί στο e-shop σας για να μπορέσει ο χρήστης να ολοκληρώσει την παραγγελία.

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist