5 Marketing tips για Συνεργεία Αυτοκινήτων

Με την είσοδο της κοινωνίας στην digital εποχή και την κυριαρχία του διαδικτύου στην καθημερινότητα, οι αναζητήσεις των χρηστών έχουν αυξηθεί, και μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε με απλά εργαλεία και μέσα τι αναζητούν οι χρήστες και να κινηθούμε αναλόγως.
Ειδικά στον τομέα των συνεργείων αυτοκινήτων, τα τελευταία 5 χρόνια οι αναζητήσεις έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, και στο πρώτο εξάμηνο του 2020 αναμένεται να αυξηθούν ακόμη περισσότερο. Οπότε η ανάγκη για μια online παρουσία και διαφήμιση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον χώρο είναι μεγάλη και επιτακτική. Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας, εταιρικών προφίλ σε Facebook και Instagram, αλλά και διαφημίσεων είναι μερικές μόνο πρακτικές που θα σας βοηθήσουν, εάν ανήκετε σε αυτόν τον χώρο.
Πως, όμως, μπορείτε να αυξήσετε την απόδοση της online παρουσίας σας;
- Δημιουργία website, Facebook και Instagram για την εταιρεία σας. Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε ένα ιστότοπο που θα παρέχετε όλες τις πληροφορίες που αφορούν την επιχείρησή σας, τις προσφερόμενες υπηρεσίες, τις τιμές, λίγα λόγια για την ιστορία της επιχείρησης και στοιχεία επικοινωνίας. Παράλληλα, για να ενισχυθεί η online παρουσία σας και να μπορείτε να διαφημιστείτε θα πρέπει να δημιουργήσετε εταιρική σελίδα στο Facebook και προφίλ στο Instagram.
- Προσφορές και ειδικές εκπτώσεις. Στον ιστότοπό σας, αλλά και στα social media είναι σημαντικό να προωθείτε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν πάντα αυτό που τους συμφέρει. Οι αναζητήσεις συχνά περιλαμβάνουν μαζί τις λέξεις “προσφορά” και “συνεργεία αυτοκινήτων”. Επίσης, στις κατηγορίες του ιστοτόπου καλό θα είναι να έχετε μια ξεχωριστή για τις προσφορές, ώστε οι χρήστες να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα αυτό που θέλουν.
- Φόρμα επικοινωνίας και εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Αυτή η πρακτική μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε ένα πολύ καλό feedback από τους χρήστες σχετικά με αυτό που ψάχνουν και τους ενδιαφέρει για να προχωρήσετε ανάλογα στην διαφήμισή σας. Πως μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας οι εν δυνάμει πελάτες, να ζητήσουν μια πιο ειδική προσφορά σχετικά με το θέμα που αντιμετωπίζουν, αλλά και να δουν ότι όντως ενδιαφέρεστε και μπορείτε να τους βοηθήσετε.
- Διαφήμιση στα social media. Όπως σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις, έτσι και η δική σας μπορεί να διαφημιστεί μέσα από τα social media και να ενημερώσει τους χρήστες για τις υπηρεσίες και τις προσφορές σας. Ο τοπικός χαρακτήρας της επιχείρησής σας είναι σημαντικό εργαλείο για την διαφήμισή σας και με αυτόν τον τρόπο θα γνωστοποιήσετε σε όσους διαμένουν ή εξυπηρετούνται από την περιοχή που βρίσκεστε πως είστε εδώ για την δική τους εξυπηρέτηση. Εμπλουτίστε την σελίδα σας με θετικές κριτικές από πελάτες σας, δείξτε φωτογραφίες των διαδικασιών που ακολουθείτε αλλά και του χώρου, κοινοποιήστε κάποιον χάρτη που να δείχνει το σημείο που βρίσκεστε και προσπαθείστε να κοινοποιήσετε τους χρήστες να επικοινωνήσουν για το θέμα που αντιμετωπίζουν με το αυτοκίνητο ή την μηχανή τους. Αυτά τα στοιχεία θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να δείξετε τι σας κάνει μοναδικούς στο είδος σας.
- Περιγραφή των προσφερόμενων υπηρεσιών. Για να μπορέσετε να δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες στον χρήστη και να προβεί στην επικοινωνία μαζί σας ή στην επίσκεψη στο συνεργείο σας, θα πρέπει οι υπηρεσίες που προσφέρετε να είναι όσο πιο αναλυτικές γίνεται. Ποιες διαδικασίες ακολουθείτε, πόσο κοστίζει η κάθε επισκευή και υπηρεσία, ποια brands διαθέτετε και πόσο κοστίζουν κτλ είναι απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να παρέχετε σε όσους επισκέπτονται την σελίδα σας.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist