fbpx

Blog

4 Marketing tips για την Εκπαίδευση

6_oc_megalo

Η κυριαρχία της online διαφήμισης και του διαδικτύου καθιστά σαφές πως κάθε επιχείρηση που θέλει να αυξήσει το πελατολόγιο της και να εγκαθιδρυθεί στην συνείδηση του κοινού που την ενδιαφέρει πρέπει να επενδύσει εκεί. 

Αυτό αφορά και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της εκπαίδευσης και της παιδείας, που μπορούν να προβληθούν τόσο στο άμεσο κοινό που τους ενδιαφέρει (μαθητές), όσο και στο έμμεσο που παίρνει τις αποφάσεις για τέτοια θέματα (γονείς). 

Αν είστε, λοιπόν, ιδιοκτήτης ενός ιδιωτικού σχολείου ή φροντιστηρίου και θέλετε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των γονέων που ψάχνουν το ιδανικό ιδιωτικό σχολείο για το παιδί τους ή του παιδιού που θέλει ένα ευχάριστο περιβάλλον, φροντίστε να δημιουργήσετε την online παρουσία σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! 

Πως μπορείτε να το πετύχετε αυτό;

  1. Δημιουργία ιστοτόπου, σελίδων και προφίλ στο Facebook και στο Instagram. Ο ιστότοπος όπου θα προβάλλετε τόσο τους χώρους του εκπαιδευτηρίου σας, όσο και τις υπηρεσίες, το προσωπικό και τις τιμές σας, θα αποτελέσει τον ιδανικό οδηγό για γονείς και μαθητές για να σας γνωρίσουν καλύτερα. Ειδικά οι μαθητές και τα άτομα νεαρής ηλικίας συχνά αναζητούν στο διαδίκτυο το φροντιστήριο ή το ιδιωτικό σχολείο που θα επιλέξουν, ψάχνοντας αναλυτικές πληροφορίες για αυτό. Παράλληλα, η παρουσία σας στα social media θα ενισχύσει την εικόνα σας και θα αποτελέσει ένα άμεσο τρόπο επικοινωνίας των χρηστών με εσάς για περισσότερες λεπτομέρειες.                                                                                                                                                                                                                        
  2. Blog για tips γνώσεων και σωστής μάθησης. Στον ιστότοπο που θα δημιουργήσετε θα είναι πολύ χρήσιμο και θα κεντρίσει το ενδιαφέρον, ειδικά των μαθητών, η δημιουργία ενός blog όπου εσείς και το προσωπικό της επιχείρησής θα προσφέρετε πληροφορίες που θα αφορούν τους τρόπους διαβάσματος, tips για καλύτερη απόδοση, sos για εξεταστικές περιόδους, κτλ. Παράλληλα, η παροχή συμβουλών στους γονείς για το πως να διαχειριστούν το διάβασμα των παιδιών τους, πως μπορούν να τα βοηθήσουν, πως να τους συμπαρασταθούν κτλ μπορούν να σας φέρουν πιο κοντά τους.                                                                                                     
  3. Χρήση του E-mail Marketing. Εάν διαθέτετε μια λίστα με διευθύνσεις email τότε μπορείτε πολύ εύκολα να χρησιμοποιήσετε την μέθοδο του email marketing, που είναι απλή, γρήγορη και οικονομική, και μπορεί να αποφέρει θεαματικά αποτελέσματα. Τα email διαθέτουν ένα προσωπικό ύφος και είναι και mobile-friendly. Με το κατάλληλο περιεχόμενο μπορείς να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του κοινού που στοχεύεις και να προσεγγίσεις νέους πελάτες. Νέα, προσφορές και tips μπορούν να αποτελέσουν τις επόμενες αποστολές email.                                                                                                                                                                                            
  4. Φωτογραφίες, video και σχόλια σε Facebook και Instagram. Η καλύτερη προβολή του εκπαιδευτηρίου σας γίνεται μέσα από εικόνες και video. Ο χώρος, το προσωπικό, οι μαθητές κ.α. μπορούν να εκτοξεύσουν την επιχείρησή σας και την εικόνα της. Προκάλεσε τους χρήστες να σχολιάσουν τις δημοσιεύσεις σου, να δώσουν feedback οι μαθητές για τις προσφερόμενες υπηρεσίες, τόσο για σένα, όσο και για την προβολή της επιχείρησής σου μέσα από τα μάτια των μαθητών που έχετε. Παράλληλα, αποτελεί έναν άμεσο τρόπο επικοινωνίας με τους χρήστες για ξεχωριστές εκδηλώσεις, event, νέα σχετικά με τον χώρο της παιδείας κτλ. 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist