fbpx

Blog

5 Marketing tips για Ξενοδοχεία

7_oc_megalo

Ο τρόπος που οι καταναλωτές πλέον αναζητούν και τελικά κλείνουν ένα ξενοδοχείο για τις διακοπές τους ή για τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις έχουν αλλάξει άρδην. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πλέον οφείλουν όχι μόνο να έχουν παρουσία σε site αναζήτησης ξενοδοχείων και καταλυμάτων, αλλά και να έχουν έντονη online παρουσία στα social media και στην digital διαφήμιση. 

Πως μπορείτε, όμως, να εκτοξεύσετε την online παρουσία σας;

  1. Website με αναλυτικές πληροφορίες και εικόνες. Ένας ιστότοπος αποτελεί το Α και το Ω της online παρουσίας μιας επιχείρησης, η βιτρίνα, ο κατάλογος κτλ. Εκεί μπορείτε να αναδείξετε τον υπέροχο χώρο που διαθέτετε, τα δωμάτια, το εστιατόριο, την είσοδο κ.α. και να καταπλήξετε τους επισκέπτες σας που θα θέλουν να κλείσουν δωμάτιο το συντομότερο. Επίσης, μην ξεχάσετε να ενημερώσετε για τις τιμές σε όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες, αλλά και να διαθέτετε στοιχεία και φόρμα επικοινωνίας, προκειμένου οι χρήστες να μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα με εσάς και να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες.                                                   
  2. Facebook με φωτογραφίες και video. Και εδώ πρέπει να αναδείξετε τους χώρους της επιχείρησής σας, τα μοναδικά δωμάτια και τους ξεχωριστούς χώρους εστίασης και εισόδου, το εξαιρετικό προσωπικό σας και ότι σας κάνει να διαφέρετε από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Events, εμπειρίες που προσφέρετε, νέες υπηρεσίες, προσφορές και άλλα μπορούν να προβληθούν στο Facebook, τόσο για να σας γνωρίσουν νέοι χρήστες και εν δυνάμει πελάτες, όσο και για να θυμηθούν όσοι σας έχουν επισκεφτεί πόσο ωραία είχαν περάσει και να επιστρέψουν. Σχόλια και κριτικές είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενα, καθώς διαφημίζουν την επιχείρησή σας μέσα από το λεγόμενο customer experience, κάτι που πολλοί χρήστες αναζητούν και εμπιστεύονται.                                                            
  3. Καλλιτεχνικό Instagram. Το μέσο της εικόνας είναι χωρίς αμφιβολία το Instagram και δίνει μοναδικές δυνατότητες στους χρήστες του για φωτογραφίες και video που καθηλώνουν. Χρησιμοποιήστε όλα τα εργαλεία του Instagram και αναδείξτε τις μοναδικές στιγμές που περνά το προσωπικό σας, οι επισκέπτες σας αλλά και τον ξεχωριστό χώρο που διαθέτετε. Η προετοιμασία για τα γεύματα, η θέα από τα δωμάτιά σας, η διαδικασία στολισμού και καθαριότητας των χώρων σας κ.α. μπορούν καθημερινά να δώσουν ιδέες και να προσελκύσουν νέους χρήστες και εν δυνάμει πελάτες. Υψηλής αισθητικής φωτογραφίες και video χαρακτηρίζουν αυτήν την εφαρμογή και είναι ο ιδανικός τρόπος να μπορέσετε να προβάλετε την επιχείρησή σας.                                                                                                                
  4. Διαγωνισμοί και giveaways. Μπορεί να ακούγεται χρονοβόρο και κοστοβόρο, όμως, ένας διαγωνισμός στα social media θα αυξήσει τους χρήστες που σας ακολουθούν και να αναδείξει και τον υπέροχο χώρο που διαθέτετε. Οι χρήστες λατρεύουν να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς που μπορούν να κερδίσουν κάτι, πόσο μάλλον κάποιες μέρες δωρεάν διακοπές σε κάποιο υπέροχο μέρος. Ένα δωμάτιο για κάποιες μέρες, ένα δείπνο στο εστιατόριο του ξενοδοχείου σας ή ακόμη και ειδικές χαμηλότερες τιμές για τους συμμετέχοντες θα κάνουν την online παρουσία σας να φτάσει στα ύψη.                                                                                  
  5. Σωστές αναζητήσεις. Πολύ σημαντικό για την digital διαφήμισή σας είναι οι σωστές λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε για να μπορούν οι χρήστες να σας βρουν στην Google. “Ξενοδοχείο”, “δωμάτια”, “κατάλυμα” και φυσικά η περιοχή στην οποία βρίσκεστε είναι μερικά μόνο στοιχεία που θα σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε μεγαλύτερο traffic τόσο στην σελίδα σας, όσο και στα προφίλ της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα. 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist