4 Marketing tips για Επαγγελματίες

Τα social media έχουν κυριαρχήσει στην καθημερινότητά μας και πλέον και η διαφήμιση για προϊόντα και υπηρεσίες έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στο διαδίκτυο και σε αυτά τα μέσα. Το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό μέσο, με το Instagram και το Twitter να ακολουθούν. Κάθε επαγγελματίας που θέλει να προσελκύσει νέους πελάτες οφείλει να έχει παρουσία στο διαδίκτυο με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο.
Πως μπορείτε να πετύχετε την καλύτερη προβολή για εσάς και την επιχείρησή σας;
- Εταιρική σελίδα σε Facebook και προφίλ σε Instagram. Τα δύο αυτά μέσα είναι τα πιο δημοφιλή στην χώρα μας και μπορούν να σας βοηθήσουν πολύ εύκολα να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να αποκτήσετε νέους ακόλουθους. Δημοσιεύσεις που αφορούν την επιχείρησή σας, τις υπηρεσίες που προσφέρετε, την βιομηχανία και τον κλάδο τον οποίο ανήκετε θα χαρακτηρίσουν το προφίλ που θέλετε να περάσετε.
- Προσφορές και καλύτερες τιμές. Αυτό που φαίνεται να ενδιαφέρει τους χρήστες του διαδικτύου είναι οι προσφορές που μπορούν να βρουν και οι καλύτερες τιμές. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και δύσκολος και για να ξεχωρίσετε θα πρέπει να δώσετε στο κοινό σας το κάτι παραπάνω. Συνδυαστικές προσφορές, καλύτερες τιμές και εκπτώσεις θα πρέπει να μπουν στο πλάνο της διαφημιστικής πολιτικής σας.
- Tips και συμβουλές. Ακόμη κάτι που ψάχνουν οι χρήστες είναι tips και συμβουλές για το πως να κάνουν κάτι, πως να κερδίσουν από κάτι, πως να αποφύγουν κάτι κτλ. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει εσείς να δώσετε τις καλύτερες συμβουλές και τα πιο πρακτικά tips που αφορούν στοιχεία του κλάδου σας και της βιομηχανίας σας για να βοηθήσετε τους χρήστες σας. Έτσι οι χρήστες διακρίνουν πως κατέχετε γνώση για το αντικείμενο που μιλάτε και αν σας χρειαστούν θα σας “χτυπήσουν την πόρτα”.
- Άμεση επικοινωνία και αλληλεπίδραση. Το πιο σημαντικό στοιχείο των social media είναι η άμεση αλληλεπίδραση των χρηστών. Προκαλέστε τους χρήστες να σας ρωτήσουν τις απορίες που έχουν και σας αφορούν, να δώσουν feedback για τις υπηρεσίες σας, να επικοινωνήσουν για πιο εξατομικευμένες προσφορές κτλ.
Χαρά Ανδρουλιδάκη
Content Marketing Strategist