fbpx

Blog

Google My Business: Τι είναι και πως μπορεί να σας βοηθήσει

Google_my_business_megalo

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι πλέον απαραίτητη για όποιον επαγγελματία και επιχειρηματία ενδιαφέρεται να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του brand του και τις πωλήσεις του. Η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, η Google, προσφέρει το Google My Business, μια πλατφόρμα με καταχωρήσεις κυρίως μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, σχεδιασμένη για να διευκολύνει την online παρουσία και προβολή τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. 

Ποια είναι τα στοιχεία που υπάρχουν σε αυτή την πλατφόρμα;

Μια επιχείρηση καταχωρεί εκεί την διεύθυνση στην οποία βρίσκεται, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, αλλά και e-mail κτλ, ενώ συναντάμε και κριτικές πελατών για τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση. Όλα τα παραπάνω είναι διαθέσιμα στις αναζητήσεις που κάνουμε στην Google και έχουν ανασυρθεί από το Google My Business.Παράλληλα, οι επιχειρήσεις τοποθετούν και την ακριβή τους διεύθυνση, με σκοπό να εμφανίζεται στους χάρτες της Google και όσοι την αναζητούν να την βρίσκουν πολύ πιο εύκολα. 

Πώς θα προβάλλεται η επιχείρηση σας μέσω του Google My Business;

Όλες οι πληροφορίες που καταχωρείτε στη σελίδα σας στο Google My Business θα εμφανίζονται όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση για την επιχείρησή σας ή για το είδος της επιχείρησης στη Google, σε τρία διαφορετικά σημεία:

  1. Google local pack: Στην λίστα με τα αποτελέσματα, εμφανίζεται στο επάνω κεντρικό μέρος της σελίδας, μια λίστα με  3 Google My Business προφίλ, που βρίσκονται κοντά στην τοποθεσία που έψαξε ο χρήστης, με τη θέση τους στο χάρτη (Google Maps) και με κριτικές, εφόσον και αν υπάρχουν.
  2. Google My Business: Στο δεξί πάνω μέρος της σελίδας και σε περίοπτη θέση, εμφανίζεται το Google My Business προφίλ σας όταν κάποιος αναζητήσει την επιχείρησή σας με το όνομά της.
  3. Google maps: Οι πληροφορίες του Google My Business εμφανίζονται και όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση απευθείας στους χάρτες Google για την επιχείρησή σας ή για αντίστοιχες επιχειρήσεις του κλάδου που δραστηριοποιήστε. 

Η Google δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα κάποια επίσημα και συγκεκριμένα κριτήρια, όμως κάποια τέστ που έχουν γίνει κατά καιρούς έχουν αναδείξει τα παρακάτω σημεία ως σημαντικά:

Α) Η Σχετικότητα: Εδώ αξιολογείται κατά πόσο η επιχείρησή σας ταιριάζει με την ερώτηση/αναζήτηση που κάνει ο χρήστης. Είναι σημαντικό να συμπληρώνεται τα στοιχεία της επιχείρησής σας με προσοχή, λεπτομερώς, χωρίς να ξεχάσετε κάποιο.

Β) Η Απόσταση: Η επιχείρησή σας θα εμφανιστεί στους χρήστες που είναι γεωγραφικά πιο κοντά ή αναζητούν ανάλογες επιχειρήσεις στην περιοχή την οποία βρίσκεστε. 

Γ) Η Δημοτικότητα: Η Google κάνει την δική της έρευνα και συλλέγει πληροφορίες και δεδομένα για την επιχείρησή σας και αν αυτή είναι γνωστή στο διαδίκτυο. Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από άρθρα, links, καταλόγους, κριτικές, social media κ.α.

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist