fbpx

Blog

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της έντυπης διαφήμισης;

15_november_megalo

Μπορεί να διανύουμε την εποχή της κυριαρχίας της digital διαφήμισης, όμως, και άλλοι τύποι διαφημίσεων, που φαντάζουν πιο παραδοσιακοί έχουν την δική τους αξία. Η έντυπη διαφήμιση, είτε ως φυλλάδιο και κάρτα, είτε σε κάποιο περιοδικό ή εφημερίδα φαίνεται να έχει ακόμη μεγάλη δύναμη στο αγοραστικό κοινό. 

Ποια είναι, λοιπόν, τα πλεονεκτήματα των έντυπων διαφημίσεων;

  1. Προσεγγίζουν άτομα και ομάδες που διαμορφώνουν αποφάσεις. Επιχειρηματίες, CEO και στελέχη εταιρειών σε καίριες θέσεις φαίνεται πως προτιμούν εφημερίδες με ειδικό ενδιαφέρον (οικονομικές, πολιτικές κτλ) για να ενημερωθούν και να χαράξουν την δική τους στρατηγική. Με μια διαφήμιση σε τέτοια έντυπα έχει πρόσβαση σε ένα κοινό που διαμορφώνει απόψεις και πολιτικές επιχειρήσεων και εταιρειών. 
  2. Προσθέτουν αξία και γόητρο στην επιχείρηση. Μεγάλα περιοδικά και εφημερίδες που κυκλοφορούν χρόνια και έχουν διαμορφώσει ένα κοινό που τις ακολουθεί και τις επιλέγει συνειδητά, είναι ικανές να προωθήσουν το brand και την επιχείρησή σας. Η προβολή σε τέτοια έντυπα, που κυκλοφορούν είτε σε εθνικό είτε σε τοπικό επίπεδο, προσδίδει εμπιστοσύνη στην εταιρεία και στο μήνυμα που μεταδίδεται. 
  3. Υπάρχει η δυνατότητα της τοπικής στόχευσης. Αυτό το σημαντικό πλεονέκτημα που έχει η έντυπη διαφήμιση, είτε σε κάποια εφημερίδα ή περιοδικό είτε ως φυλλάδιο, θα βοηθήσει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand σας. Εκεί που στις ψηφιακές πλατφόρμες ο χρήστης έχει την δυνατότητα να απωθήσει και να επιλέξει να μην βλέπει διαφημίσεις, στο έντυπο δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. 
  4. Είναι το αντίδοτο του multitasking. Όταν οι άνθρωποι καταναλώνουν μέσα online, συνήθως έχουν ανοιχτά διάφορα browser tabs και βρίσκονται εν μέσω άλλων δραστηριοτήτων στη δουλειά ή στο σπίτι. Σύμφωνα με αυτό, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος διαφημιζόμενος πως αν θέλει να βρει ένα περισσότερο αφοσιωμένο κοινό, που θα εστιάσει στο μήνυμα του, τότε αυτό υπάρχει σε μια έντυπη έκδοση περιοδικού. Στα περιοδικά, βλέπετε, δεν υπάρχουν tabs και παράθυρα για να αποσπάσουν την προσοχή.
  5. Έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Ενώ η μέση διάρκεια ζωής μιας digital διαφήμισης είναι μόλις λίγα δευτερόλεπτα, στο έντυπο το μήνυμα παραμένει σταθερό στην ίδια θέση και επιτρέπει στον αναγνώστη να το δει όσες φορές θέλει, ξανά και ξανά, ακόμη και πεταχτά. 

Χαρά Ανδρουλιδάκη

Content Marketing Strategist