Κάντε το Digital Marketing σας… Χριστουγεννιάτικο

Τα Χριστούγεννα είναι μια μεγάλη γιορτή και από τις πιο εμπορικές περιόδους του χρόνου. Όλες οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους εκείνη την περίοδο και να δώσουν στους καταναλωτές αυτά που χρειάζονται.
Η digital διαφήμιση μπορεί να σας βοηθήσει τόσο να συνδεθείτε με το κοινό σας και να τους υπενθυμίσετε τι προσφέρετε, αλλά και να προσεγγίσετε νέο κοινό.
Πως μπορείτε να το κάνετε αυτό;
- Αναλύστε και μάθετε. Το πρώτο σας βήμα είναι να αναλύσετε και να μάθετε από προηγούμενες επιδόσεις – τι πήγε καλά για εσάς τα προηγούμενα χρόνια; Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τα top seller προϊόντα και τις ημέρες που είχαν την καλύτερη κίνηση. Αν αναλύσετε αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να ελέγξετε τι θα κάνετε ξανά και τι μπορείτε να βελτιώσετε.
- Ετοιμάστε το site σας για τις Χριστουγεννιάτικες πωλήσεις. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της Χριστουγεννιάτικης στρατηγικής για online πωλήσεις είναι το κατάστημα και το site σας. Για να προσελκύσετε αγοραστές Χριστουγέννων, ο ιστότοπός σας πρέπει να έχει μια χριστουγεννιάτικη εστίαση που να του δίνει τη δυνατότητα να κατατάσσεται καλά στα αποτελέσματα αναζήτησης για ερωτήματα με θέμα τα Χριστούγεννα και ένα που προβάλλει τα προϊόντα των Χριστουγέννων σας με έναν ελκυστικό και φιλικό προς το χρήστη τρόπο.
- Βελτιώστε το site σας και τις σελίδες με τα προϊόντα σας. Η ταχύτητα, η εύκολη χρήση και η κατηγοριοποίηση των προϊόντων σας στην σελίδα ή το e-shop σας είναι μερικά μόνο στοιχεία που μπορούν να βοηθήσουν το κοινό σας να παραμείνει και τελικά να αγοράσει κάτι ή να επικοινωνήσει μαζί σας.
- Δημιουργήστε video και άρθρα που να προωθούν την εορταστική διάθεση. Ειδικές προσφορές και εκπτώσεις, tips για τις γιορτές και για δώρα, εδέσματα, στολισμό κτλ είναι μερικές μόνο ιδέες που μπορείτε να δώσετε στο κοινό σας και να τους κάνετε να σας προσέξουν. Δώστε την λύση που χρειάζονται και θα έχετε κερδίσει την εμπιστοσύνη τους.
- Πάρτε ιδέες από αντίστοιχες διαφημιστικές καμπάνιες. Η έμπνευση και η δημιουργικότητα μπορούν να λάβουν την απαραίτητη ώθηση με την παρακολούθηση άλλων διαφημίσεων και καμπανιών.
- Χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις Facebook για να φτάσετε στο “ζεστό ακροατήριο” σας με μια ειδική προσφορά. Οι χρόνοι διακοπών είναι γεμάτοι με προωθητικές ενέργειες, ώστε να εστιάζετε περισσότερο στο “θερμό σας κοινό” χρησιμοποιώντας τις τακτικές remarketing στις διαφημίσεις Facebook. Δημιουργήστε κοινό για άτομα που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, άτομα που έχουν παρακολουθήσει τα βίντεό σας και άτομα που είναι οπαδοί της σελίδας σας και έχουν ειδική προσφορά μόνο γι ‘αυτούς.
Χαρά Ανδρουλιδάκη
Content Marketing Strategist