5 Tips για τo Black Friday

Την τελευταία πενταετία όλο και περισσότερες ελληνικές εταιρείες και καταστήματα εντάσσουν μια παραδοσιακή αμερικανική πρακτική στην διαφημιστική τους επικοινωνία: το BLACK FRIDAY.
Στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, αυτή η μέρα είναι ακριβώς μετά την μέρα των Ευχαριστιών (Thanksgiving), την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου και συνοδεύεται από απίστευτες εκπτώσεις και προσφορές που φτάνουν μέχρι και το 90%.
Στην εν ελλάδι εκδοχή, αυτή η “¨Μαύρη Παρασκευή” μπορεί να διαρκεί και μια ολόκληρη εβδομάδα, ενώ οι προσφορές πολλές φορές αγγίζουν μέχρι και το 70%. Χρόνο με τον χρόνο όλο και περισσότεροι κλάδοι συμμετέχουν σε αυτό, από τον τουρισμό, το λιανεμπόριο και τα βιομηχανικά υλικά, μέχρι υπηρεσίες, όπως γιατροί, δικηγόροι κτλ.
Πως μπορείτε, όμως, να επωφεληθείτε από αυτή την νέα συνήθεια;
- Ξεκινήστε από νωρίς την οργάνωση. Πόσες μέρες θα κρατήσετε αυτές τις προσφορές, τι θα έχετε σε έκπτωση και σε τι ποσοστό, υπάρχει αρκετό stock είναι μόνο μερικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε και να απαντήσετε όταν αποφασίσετε πως θα συμμετέχετε σε αυτή την “γιορτή”.
- Διαφημιστείτε και προσελκύστε το κοινό σας. Αφίσες, digital διαφημίσεις, δημοσιεύσεις στα social media, τοποθετήσεις σε στάσεις, φυλλάδια και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε θα σας βοηθήσει να διαδώσετε το μήνυμά σας: Το BLACK FRIDAY σε εμάς θα είναι μοναδικό.
- Δώστε στο κοινό μια προσφορά που δεν θα μπορούν να αντισταθούν. Σαφώς και οι προσφορές σας θα είναι αρκετές, όμως, μια δυνατή έκπτωση είναι εκείνη που θα διαδώσει το μήνυμα γρήγορα και θα κάνει το κοινό σας να αδημονεί για εκείνη την ημέρα.
- Μην ξεχνάτε και όσους αγοράζουν για δώρα. Δεν υπάρχουν μόνον εκείνοι που αγοράζουν πράγματα και υπηρεσίες που χρειάζονται αλλά και κάποιοι που επιλέγουν την συγκεκριμένη μέρα για να πάρουν δώρα, ένεκα Χριστουγέννων. Δώστε αφορμή να επιλέξουν εσάς για αυτές τις αγορές.
- Δοκιμάστε και την Cyber Monday. Παραδοσιακά μετά την Black Friday, η επόμενη Δευτέρα είναι η Cyber Monday, για online αγορές με μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές. Μην παραλείψετε αυτή την ημέρα και οργανώστε ένα παράλληλο πλάνο με εκείνο για το Black Friday.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist