5 Marketing Trends για την B2B στρατηγική σας

Η νέα δεκαετία που ξεκίνησε φέρνει νέες ιδέες, trends & πρακτικές στο B2B marketing. Οι επιχειρήσεις που απευθύνονται σε επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν στο νέο περιβάλλον που δημιουργείτε για να μπορέσουν να πετύχουν περαιτέρω αναγνώριση του brand τους & αύξηση των πωλήσεών τους.
Σας παραθέτουμε τα 5 trends που θα απασχολήσουν την δεκαετία του ‘20.
- Προσωποποίηση. Οι περισσότεροι πελάτες, σύμφωνα με έρευνα, διατίθενται να πληρώσουν παραπάνω για μια πιο προσωποποιημένη εξυπηρέτηση & υπηρεσίες. Ανατρέψτε σε συνομιλίες με πελάτες (δυνητικούς & υφιστάμενους), αλλά και με άτομα που ρώτησαν μέσω κάποιου social media ή κάποιου email για τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Εκεί είναι οι πληροφορίες που χρειάζεστε.
- Video και πάλι video. Πάνω από το 55% των πελατών φαίνεται να παρακολουθούν video online σε καθημερινή βάση. Τα μικρής διάρκειας video που περιέχουν κάποιο διαφημιστικό μήνυμα φαίνεται να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος. Συνδυάστε τις πλατφόρμες social media, ιδίως LinkedIn και Youtube, και το περιεχόμενό σας θα είναι ορατό σε περισσότερο B2b κοινό.
- Τεχνητή Νοημοσύνη & Εκμάθηση. Πάνω από το 40% των επιχειρήσεων φαίνεται να χρησιμοποιούν κάποιου είδος τεχνητή νοημοσύνη, όπως οι προτάσεις για λέξεις κλειδιά και η απλοποίηση του προγράμματος, μέχρι την ανακάλυψη πιθανών απατών. Πάρα πολλές διαδικασίες που αφορούν κυρίως ανάλυση δεδομένων, βελτιστοποίηση & δοκιμές αλλά και αυτόματες καμπάνιες & αναγνώριση εικόνων κτλ θα γίνονται με χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.
- Influencers. Στον επιχειρηματικό κόσμο, το influencer marketing έχει γνωρίσει τεράστια αύξηση και θεωρείται μία must τακτική για κάθε εταιρεία. Πάνω από το 80% των Β2Β πελατών προτιμούν να λάβουν πληροφορίες από κάποιον influencer που έχει σχέση με τον τομέα που δραστηριοποιούνται.
- Content και ακόμη περισσότερο content. Οι περισσότερες εταιρείες που ασχολούνται με τις πωλήσεις ή & τις υπηρεσίες B2B έχουν επενδύσει ή στοχεύουν να επενδύσουν ένα μεγάλο μέρος του budget τους για το Marketing περιεχομένου. Η σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες, οι νέοι πελάτες και η αύξηση των πωλήσεων είναι μέσα στα πλάνα που θέλουν να πετύχουν με το content marketing.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist