5 Marketing Tips για καταστήματα την περίοδο του COVID-19

Η πανδημία του Κορονοϊόυ έχει αλλάξει τα δεδομένα για την αγορά, τα καταστήματα και τους επιχειρηματίες, ενώ με το κλείσιμο των επιχειρήσεων από την κυβέρνηση το online εμπόριο και οι παραδόσεις κατ’οίκον έχουν γνωρίσει τεράστια αύξηση.
Το πρώτο βήμα που μπορούν να κάνουν οι μικρές επιχειρήσεις για να προσαρμοστούν στην νέα πραγματικότητα είναι να ξεκινήσουν ή να αυξήσουν την παρουσία τους online.
Εμείς σας δίνουμε 5 πρακτικές συμβουλές.
- Δημιουργήστε ένα απλό site. Απαραίτητο εργαλείο και σημείο αναφοράς της Online παρουσίας σας είναι το site. Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε κάτι περίκλοπο και εντυπωσιακό, ένα απλό και εύχρηστο site είναι το ιδανικό για τους δυνητικούς και όχι μόνο πελάτες σας
- Συνδέστε την επιχείρησή σας με το Google My Business. Με την δημιουργία ενός λογαριασμού στην Google ενημερώνετε το κοινό σας για το εάν είστε ανοικτά, ποιές ώρες, την διεύθυνση σας, το site σας, ακόμη και κριτικές από άλλους χρήστες. Εάν είστε ήδη “πελάτες” της Google ανανεώστε τα στοιχεία σας, σύμφωνα και με τις οδηγίες που έχουν δοθεί από τους αρμόδιους φορείς για την επικρατούσα κατάσταση.
- Ενεργοποιήστε τα social media σας. Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες και στα social media για τις επιχειρήσεις, εάν είναι ανοικτές, εάν έχουν e-shop, εάν κάνουν παραδόσεις στον χώρο τους κτλ. Πολλοί θα δουν τα πιο πρόσφατα post που έχετε κάνει για να καταλάβουν σε ποια κατάσταση είναι η επιχείρησή σας. Ενημερώστε τους χρήστες πως λειτουργείτε αυτή την περίοδο, και αν δεν έχετε εταιρική σελίδα στο Facebook ήρθε η στιγμή να αποκτήσετε.
- Τοποθετήστε τα προϊόντα που διαθέτετε στο shop του Facebook. Πολλοί χρήστες αναζητούν πρώτα τα προϊόντα που υπάρχουν στο “κατάστημα” της σελίδας σας στο Facebook και αργότερα εάν έχετε κάποιο e-shop ή site. Δώστε τους μια πρώτη γεύση από τα όσα προσφέρετε.
- Προωθήστε την επιχείρησή σας online. Η Google, το Facebook και το Instagram διαθέτουν αρκετά εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να “παρουσιάσετε” την επιχείρησή σας σε ένα κοινό που δεν σας γνωρίζει αλλά θέλει να σας μάθει. Και οι τρεις αυτές πλατφόρμες διαθέτουν μεγάλο αριθμό χρηστών σε παγκόσμια κλίμακα και είναι ικανές να δώσουν τρομερή ώθηση στο traffic, στις πωλήσεις και στην εμπιστοσύνη που σας δείχνουν οι πελάτες.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist