4 τρόποι να χρησιμοποιήσετε το Messenger για την επιχείρησή σας

Το Messenger του Facebook έχει εξελιχθεί σε πολύ σημαντικό εργαλείο για το marketing των επιχειρήσεων, καθώς πολλοί χρήστες προτιμούν να επικοινωνήσουν με αυτό τον τρόπο, καθώς είναι άμεσος, εύκολος και γρήγορος, και το κάνουν παράλληλα με κάτι άλλο.
Έρευνα έδειξε πως πολλοί χρήστες που επικοινωνούν με αυτόν τον τρόπο επιλύουν το θέμα ή το ζήτημα που έχουν. Πολλές επιχειρήσεις, μάλιστα, χρησιμοποιούν chatbot για να διευκολύνουν την εμπειρία του χρήστη.
Που, όμως, χρησιμεύει το Messenger;
- Στην άμεση απάντηση συχνών ερωτήσεων των χρηστών. Αυτόματες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που θέτουν οι χρήστες διευκολύνουν τόσο το customer experience, όσο και την δική σας δουλειά.
- Στην υπενθύμιση ή στα follow-up σε πελάτες που έχουν κλείσει ραντεβού ή έχουν κάνει ερωτήσεις για προϊόντα και υπηρεσίες.
- Στην έναρξη συζητήσεων με χρήστες που έχουν επικοινωνήσει μαζί σας ή έχουν δηλώσει ότι θα έρθουν στο event σας. Πληροφορίες, feedback και υπενθυμίσεις για το event είναι μερικά μόνο πράγματα που μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους χρήστες μέσα από το Messenger.
- Στην χρήση των δεδομένων που λάβατε για τις διαφημίσεις σας σε Facebook και Instagram. Όσες πληροφορίες έχετε λάβει για το κοινό, τις συνήθειες και τα ενδιαφέροντά τους μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πιο στοχευμένες διαφημίσεις.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist