Πως να αυξήσετε τους email subscribers μέσα από το Facebook Messenger

Το Facebook Messenger δίνει πάρα πολλές δυνατότητες που μπορεί να χρησιμοποιήσετε για να μάθετε στοιχεία για το κοινό που σας εμπιστεύεται, για εκείνο που θέλει να σας μάθει, αλλά και για να πάρετε νέες πληροφορίες, όπως email υφιστάμενων και υποψήφιων πελατών για τα newsletters σας και τις ενημερώσεις που θέλετε να προωθείτε.
Πως, όμως, μπορεί να συμβεί αυτό;
- Δημιουργήστε ένα Giveaway αποκλειστικά για το Facebook Messenger. Οι διαγωνισμοί εδώ και πάρα πολύ καιρό αποτελούν την ιδανική ευκαιρία για την συλλογή emails και γενικότερα στοιχείων πελατών που μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για προώθηση. Χρησιμοποιήστε μια συγκεκριμένη λίστα με επιλογές που θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε τα στοιχεία που σας χρειάζονται και θα δώσουν την δυνατότητα στον χρήστη να συμμετέχει στον διαγωνισμό. Προσέξτε, όμως, να μην ζητάτε πολλές πληροφορίες και δημιουργήσετε κόπωση στους χρήστες, γιατί τότε τα αποτελέσματα θα είναι αντίθετα από αυτά που προσδοκείτε.
- Εμπιστευτείτε ένα chatbot. Τα chatbot είναι οι αυτόματοι δυνατότητα απάντησης προς τους χρήστες σε μία σειρά ερωτήσεων. Δοκιμάστε την δημιουργία ενός απλού chatbot με τις βασικές και συχνές ερωτήσεις των χρηστών και η ανταπόκριση θα αυξηθεί. Στο τέλος της εκάστοτε συνομιλίας με το chatbot, πέραν της αξιολόγησης, ζητήστε και το email του χρήστη για περαιτέρω επικοινωνία ή κάποιο δώρο.
- Δώστε την δυνατότητα διασκεδαστικών ερωτήσεων και παιχνιδιών. Οι χρήστες φαίνεται να ανταποκρίνονται σε μεγάλο βαθμό σε ερωτήσεις τύπου trivial αλλά και σε σύντομα και διασκεδαστικά παιχνίδια (και τα δύο θα χρειαστεί να τα προσαρμόσετε στο κλάδο που δραστηριοποιήστε). Εκπλήξτε τους με ερωτήσεις που δεν θα περιμένουν και παιχνίδια που θα τους τραβήξουν την προσοχή και ζητήστε τους το emailz τους για να μπορέσετε να κρατήσετε συχνότερη επικοινωνία.
- Τοποθετήστε διαφημίσεις ειδικά για το Facebook Messenger. H κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει διαφορετικές απαιτήσεις ως προς τις διαφημίσεις που τοποθετεί και διαφορετική προσέγγιση. Ερευνήστε λίγο τις διαφημίσεις στο Messenger, δοκιμάστε διάφορες επιλογές και δείτε τι αποδίδει καλύτερα. Επενδύστε σε αυτή και ζητήστε από τους χρήστες το email τους για να τους προωθήσετε κάποιο κουπόνι δώρου ή εκπτωτικό κωδικό. Κανείς δεν θα σας αρνηθεί.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist