Instagram Stories: Προβάλλετε αποτελεσματικά τα προϊόντα σας

Το Instagram και οι δικές του “Ιστορίες” έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, και φαίνεται πως οι νεότερες γενιές τα παρακολουθούν σε μεγαλύτερο βαθμό από τους μεγαλύτερους.
Εάν είστε μία επιχείρηση ή ένα κατάστημα που εμπορεύεστε προϊόντα, τότε μπορείτε εύκολα να χρησιμοποιήσετε αυτά τα stories και να αναδείξετε την επιχείρησή σας και όσα προμηθεύεστε.
Πως, όμως, μπορείτε να το κάνετε αυτό;
- Countdown και η αγωνία στα ύψη. Το countdown με την αντίστροφη μέτρηση που διαθέτει μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε την αίσθηση του επείγοντος και να κάνετε τους χρήστες να ανυπομονούν για ότι έχετε να παρουσιάσετε. Είτε κάποιο νέο προϊόν, είτε κάποια νέα καμπάνια, αυτό το sticker θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών σας.
- Highlight στα νέα προϊόντα. Συγκεντρώστε τα stories που αναφέρονται σε νέα προϊόντα/κολεξιόν σε μία ομάδα στα highlight στο προφίλ σας. Έτσι ο κάθε χρήστης έχει μία συνολική εικόνα για τα νέα προϊόντα που έχετε και επεξεργάζεται τις πληροφορίες που του παρέχετε.
- Μοιραστείτε την τοποθεσία όταν ανεβάζετε ένα προϊόν. Η απλή λογική του “το βλέπω-το θέλω-που μπορώ να το βρω” λειτουργεί και στην νέα digital εποχή. Οι χρήστες όταν δουν κάτι που τους αρέσει και τους ενδιαφέρει, αναζητούν πληροφορίες για αυτό και για το πως μπορούν να το αποκτήσουν. Δώστε τους άμεσα και γρήγορα την απάντηση που θέλουν.
- Giveaway και οι χρήστες θα σας λατρέψουν. Στην νέα εποχή τα giveaway και οι διαγωνισμοί αποτελούν must, ενώ η ανταπόκριση του κοινού σε αυτά είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή. Κάντε giveaway σε κάποιο από τα προϊόντα σας και οι χρήστες θα ανταποκριθούν, ξεπερνώντας (συνήθως) κάθε προσδοκία.
- Αποκλειστικότητα και “Μόνο εδώ”. Όταν κάτι υπάρχει σε περιορισμένη διαθεσιμότητα ή είναι αποκλειστικό σε κάποιο κατάστημα/επιχείρηση, οι χρήστες φαίνεται να του δίνουν μεγαλύτερη προσοχή. Εάν κάποιο από τα προϊόντα που διαθέτετε είναι μοναδικό, το έχετε αποκλειστικά εσείς κτλ τότε μην διστάσετε να το επικοινωνήσετε στο κοινό σας.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist