Πως να διαχειριστείτε τα B2B social media σας

Τα social media την τελευταία δεκαετία αποτελούν το κλειδί της επικοινωνίας τόσο των ανθρώπων, όσο και των εταιρειών και μάλιστα η digital διαφήμιση έχει γίνει must στην εταιρική επικοινωνία.
Πολλά brands που απευθύνονται σε καταναλωτές αναπτύσσουν μία πιο προσεγμένη και ανθρώπινη προσέγγιση, καθώς το κοινό τους απαιτεί μία πιο προσωποποιημένη εμπειρία. Εκείνα, όμως, τα brands που απευθύνονται κυρίως σε εταιρείες είναι πιο απρόσωπο, πιο ανοργάνωτα και όχι τόσο αισθητικά όμορφα.
Πως μπορούν να ξεπεράσουν οι B2B εταιρείες τον εαυτό τους και να προχωρήσουν μπροστά;
- Αναπτύξτε την αισθητική που θέλετε για το brand σας. Επιλέξτε όλα εκείνα τα δημιουργικά στοιχεία που θα χτίσουν την εικόνα σας και, μαζί με την δημιουργική σας ομάδα, καταλήξτε στα σημεία. Χρώματα, γραμματοσειρές, εικόνες κ.α. είναι μερικά μόνο πράγματα που οικοδομούν το brand σας.
- Χρησιμοποιήστε διαφορετικά το κάθε κοινωνικό δίκτυο. Κάθε social media έχει διαφορετικό κοινό που το ακολουθεί, διαφορετικούς σκοπούς και ως εκ τούτου και η εικόνα σας σε αυτό πρέπει να είναι προσαρμοσμένη. Για παράδειγμα, το LinkedIn απευθύνεται κυρίως σε εταιρείες και επαγγελματίες του εκάστοτε κλάδου, με το κοινό να είναι λίγο μεγαλύτερης ηλικίας. Σε αντίθεση το Instagram είναι ένα πιο νεανικό μέσο με πιο artistic εκφάνσεις που επιτρέπει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων.
- Δοκιμάστε διαγωνισμούς και giveaways. Μπορεί να είναι μία πρακτική καθαρά για retailers, όμως, και στο B2B κλάδο φαίνεται να δίνει μία ώθηση. Με αυτές τις πρακτικές δίνετε μεγαλύτερη ορατότητα στο brand σας και μεγαλώνετε το reach σας.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist