fbpx

Blog

Black Friday 2020: Πως να προετοιμαστείτε σωστά

BF_megalo

Η Black Friday έχει αποκτήσει τεράστια δυναμική στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, και έχει γίνει μία καταναλωτική συνήθεια για πολλούς. Δεκάδες προσφορές και εκπτώσεις, χιλιάδες επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους και κοινό που θέλει να εξασφαλίσει το προϊόν που επιθυμεί στην καλύτερη δυνατή τιμή: αυτά χαρακτηρίζουν την Black Friday.

Λόγω της πανδημίας του Covid-19, που εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο και να γνωρίζει αυξομειώσεις κρουσμάτων ανά διαστήματα, η αγαπημένη μέρα του καταναλωτικού κοινού θα κινηθεί σε ψηφιακή μορφή. 

Πως, όμως, μπορείτε να επικοινωνήσετε τις προσφορές σας για το Black Friday 2020;

  1. Ξεκινήστε την προετοιμασία από νωρίς. Μην αφήσετε τα πάντα για τελευταία στιγμή. Αποφασίστε αν θα συμμετέχετε και καταγράψτε: τι εκπτώσεις και προσφορές θα έχετε, πόσο καιρό θα κρατήσετε αυτές τις προσφορές και πότε θα ξεκινήσετε, σε ποια κανάλια επικοινωνίας θα προωθήσετε όλα τα παραπάνω. Αυτές οι ερωτήσεις σας δίνουν ένα πλάνο για το πως θα κινηθείτε την πιο εμπορική μέρα του χρόνου.
  2. Προσφέρετε ειδικές προσφορές μέσα από τα social media. Η δυναμική των κοινωνικών δικτύων είναι αποδεδειγμένη πλέον, και οι χρήστες θέλουν να αισθανθούν ότι τους σκέφτεστε. Δημιουργήστε ειδικές προσφορές για τους ακολούθους σας και προωθήστε τις μέσα από όλα τα social media σας. 
  3. Ενθαρύνετε τους χρήστες να μοιραστούν την αγοραστική τους εμπειρία. Σημαντικό κομμάτι είναι η εμπειρία και το sharing με άλλους χρήστες. Όσοι αγοράζουν από εσάς θα μοιραστούν την εμπειρία και οι υπόλοιποι χρήστες θα θελήσουν να έρθουν. 
  4. Ρωτήστε τους πελάτες σας τι θα ήθελα να δουν εκείνες τις ημέρες. Κάντε δημοσκοπήσεις στα social media, ρωτήστε μέσω email ή μηνυμάτων, τι προσφορές θα ήθελαν; Τι θα τους ενδιέφερε περισσότερο να δουν σε έκπτωση;

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist