fbpx

Blog

Instagram Stories: Συγκεντρώστε τις πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν

stories_megalo

Τα Instagram Stories έχουν γίνει πιο ένα απαραίτητο εργαλείο προώθησης και ορατότητας, τόσο για brands και επιχειρήσεις, όσο και για απλούς χρήστες. Αυτές, λοιπόν, οι “ιστορίες” μπορούν να σας δώσουν χρήσιμες πληροφορίες για το ποιο περιεχόμενο είναι πιο δημοφιλές, ποιο αρέσει περισσότερο στους χρήστες, σε ποιο ανταποκρίνονται πιο πολύ.

Ποια δεδομένα μπορείτε να αντλήσετε από τις ιστορίες που ανεβάζετε;

  1. Πόσοι είδαν την “ιστορία” σας. Αυτό είναι το κύριο και βασικό δεδομένο. Οι θεατές των ιστοριών σας και ο αριθμός τους σας δίνουν την πληροφορία που χρειάζεστε για τα επόμενα stories. Ποια “ιστορία” είχε τις περισσότερες θεάσεις; Αυτή είχε τοποθεσία, hashtag, tag κάποιο άτομο κτλ; Αυτές οι απαντήσεις θα σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε την εικόνα του brand σας.
  2. Χρησιμοποιήστε sliders με πολλές φωτογραφίες/πολλά video. Αυτή η πρακτική μπορεί να σας βοηθήσει να αναδείξετε όλα όσα προσφέρετε αλλά και να δείτε πόσοι παραμένουν για να δουν όλες τις φωτογραφίες/video. Αν η απόκλιση θέασης από το πρώτο στο δεύτερο είναι μεγάλη, σημαίνει πως οι χρήστες μάλλον θέλουν να δουν κάτι διαφορετικό από εσάς, μία άλλη παρουσίαση όσων προσφέρετε. 
  3. Τι ενέργειες έκαναν οι χρήστες στην ιστορία σας; Αυτή η ερώτηση θα σας βοηθήσει για να μπορέσετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα ανταποκρίνονται οι χρήστες. Πάτησαν στο προφίλ σας, στην τοποθεσία ή σε κάποιο tag, έστειλαν κάποια αντίδραση, σχολίασαν κάτι, έκαναν like ή comment σε περιεχόμενο σας; Από αυτά τα δεδομένα μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν στο μέλλον. 

Άγγελος Χατζηδάκης 

Digital Media Specialist