fbpx

Blog

Facebook Ads: Πως να τις χρησιμοποιήσετε σε δύσκολες περιόδους

fbads_megalo

Η πανδημία του Covid-19 έχει αλλάξει συνήθειες και συμπεριφορές σε ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη, και έχει επηρεάσει όλες τις αγορές και τις οικονομίες. Αυτές τις δύσκολες, λοιπόν, περιόδους πρέπει να μάθουμε να προσαρμοζόμαστε και να μην πανικοβαλλόμαστε. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν σε διαφημίσεις στο Facebook πρέπει να μάθουν να προσαρμόζουν τις καμπάνιες τους ανάλογα. 

Τι πρέπει να προσέξουν;

  1. Επανεξετάστε τις καμπάνιες στο Facebook και την στρατηγική που ακολουθείτε. Όλα όσα έχετε ορίσει και αποφασίσει μπορούν να συνεχίσουν να υφίστανται. Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η πανδημία είναι πολλές και σίγουρα θα χρειαστεί να δείτε ξανά όσα έχετε προγραμματίσει και μεθοδεύσει. Κοιτάξτε κόστη και δείτε τι θέλετε και τι μπορείτε να κάνετε.
  2. Προσαρμόστε τις αυτόματες και τις χειροκίνητες απαντήσεις. Οι απαντήσεις που λαμβάνουν οι χρήστες όταν επικοινωνούν μαζί σας είναι οι κατάλληλες; Έχουν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της πανδημίας; Αν όχι τότε θα πρέπει να κάνετε προσαρμογές για να ανταποκριθείτε σε όσα συμβαίνουν.
  3. Δείτε πιο αναλυτικά τις απαντήσεις και τις αντιδράσεις των χρηστών στις διαφημίσεις σας. Οι χρήστες ζητάνε κάτι που μπορείτε να προσφέρετε; Υπάρχει κάποιο σχόλιο που επαναλαμβάνεται από πολλούς χρήστες; Αυτές οι ερωτήσεις είναι το κλειδί για τις επόμενες κινήσεις σας και διαφημίσεις σας. 
  4. Δοκιμάστε νέες προσφορές και εκπτώσεις. Οι χρήστες αλληλεπιδρούν πολύ περισσότερο με brands που τους δίνουν προσφορές και ειδικές εκπτώσεις. Μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε ειδικές εκπτώσεις για τους χρήστες των social media ή μία δυνατή προσφορά για λίγες μέρες. Αυτό θα σας δώσει ένα σημαντικό feedback για το πως θα κινηθείτε στις επόμενες διαφημίσεις σας. 

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist