Πως να κάνετε το καλύτερο Χριστουγεννιάτικο Marketing (Ads Edition)

Τα Χριστούγεννα είναι μία περίοδος έντονης αγοραστικής κινητικότητας και οι καταναλωτές σπεύδουν να κάνουν αγορές τόσο για αγαπημένα τους πρόσωπα, όσο και για τους ίδιους. Οι διαφημίσεις, οι προσφορές και οι εκπτώσεις εκείνης της περιόδου είναι πάρα πολλές και οι πληροφορίες που λαμβάνουν οι χρήστες/καταναλωτές πολλές φορές γίνονται κουραστικές.
Πρέπει οι επιχειρήσεις να βγουν τρόπους να μπορέσουν να ξεχωρίζουν. Πως, λοιπόν, μπορεί να γίνει αυτό;
- Χρησιμοποιήστε το χιούμορ. Ανατρέψτε στις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις που θυμάστε. Θα αντιληφθείτε πως οι περισσότερες που έχετε συγκρατήσει στην μνήμη σας χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο το χιούμορ ή λογοπαίγνια που μένουν. Μην διστάσετε να χρησιμοποιήσετε και εσείς χιουμοριστικές ιδέες και λογοπαίγνια και οι χρήστες θα αλληλεπιδράσουν πολύ άμεσα.
- Δοκιμάστε τα σωστά hashtags. Τα hashtags που αφορούν την περίοδο είναι αυτά που θα βοηθήσουν την διαφήμισή σας και τις δημοσιεύσεις σας να προσεγγίσουν όσο περισσότερο κοινό γίνεται.
- Μην ξεκινήσετε τελευταία στιγμή. Ο προγραμματισμός και το σωστό timing είναι σημαντικό στοιχείο της επιτυχίας. Μην αφήσετε τις διαφημίσεις σας για τελευταία στιγμή και επενδύστε από νωρίς. Πλέον αμέσως μετά το Black Friday, η προετοιμασία για τα Χριστούγεννα ξεκινά δυναμικά.
- Κρατήστε feedback από υφιστάμενους πελάτες. Οι πελάτες σας είναι εκείνοι που θα μπορέσουν να σας δώσουν το σώστο feedback για να μπορέσετε να προχωρήσετε σε διαφημίσεις που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των χρηστών.
- Πείτε ιστορίες και δημιουργήστε εικόνες στους χρήστες. Η έμπνευση που θα λάβουν οι χρήστες από τις ιστορίες σας είναι η κινητήριος δύναμη που θα τους κάνει να έρθουν πιο κοντά στην αγορά εκείνων που προσφέρετε. Η αλληλεπίδραση με ανθρώπινες ιστορίες και συναισθήματα είναι κάτι που αρέσει πολύ στους χρήστες.
Χαρά Ανδρουλιδάκη
Content Marketing Strategist