Πως τα καταστήματα μπορούν να κερδίσουν από την άνοδο του Online Shopping

Τα φυσικά καταστήματα την περίοδο της πανδημίας έχουν υποστεί τις σκληρές συνέπειες του lockdown, με τα περισσότερα από αυτά στη χώρα μας να είναι κλειστά για μεγάλες περιόδους. Η ανάγκη για μεγαλύτερη online προβολή και παρουσίαση είναι πιο αισθητή από ποτέ για όσους επιχειρηματίες επιθυμούν να ανταπεξέλθουν σε αυτή την περίεργη κατάσταση.
Οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει άρδην και τους τελευταίους 6 μήνες οι καταναλωτές σχεδιάζουν τις αγορές τους πολύ προσεκτικά, αναζητώντας πολλές πληροφορίες & από διάφορες πηγές, ενώ οι αναζητήσεις για αγορές σε τοπικό επίπεδο έχουν εκτοξευτεί.
Για παράδειγμα, στη Γερμανία οι αναζητήσεις που αφορούν τις “ώρες καταστημάτων σήμερα” έχουν διπλασιαστεί σε σχέση με πέρσι, ενώ το “διαθέσιμο – διαθεσιμότητα” έχει γνωρίσει αύξηση 700%. Παράλληλα, οι τοπικές αγορές και η αναζήτηση που αφορά το “διαθέσιμο κοντά μου” έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Στη χώρα μας, το online shopping γνώρισε τεράστια αύξηση & ειδικά τους μήνες του lockdown αποτέλεσε τον μοναδικό τρόπο αγορών, με τους καταναλωτές να το επιλέγουν για πολλές αγορές, ακόμη και για είδη πρώτης ανάγκης (supermarket, φαρμακείο κτλ).
Πολλά καταστήματα δημιούργησαν e-shop ή δημιουργούν για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές όσο το δυνατόν καλύτερα.
Με πληροφορίες από: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/future-of-marketing/digital-transformation/buying-online-new-normal/
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist