fbpx

Blog

Πως να αναδείξετε την επιχείρησή σας με το Digital Marketing

digital_megalo_ (1)

Στην εποχή της πληροφορίας και της εικόνας, και ειδικά στην Covid-19 περίοδο, το διαδίκτυο αποτελεί ένα “παράθυρο στον κόσμο”, ένα μέσο να επικοινωνήσουμε & μία εν δυνάμει “βιτρίνα” για όλες τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μάλιστα έχουν έναν άμεσο & αποδοτικό τρόπο να αναδείξουν υπηρεσίες και προϊόντα, να προβάλλουν την ταυτότητά τους και να προωθήσουν εκπτώσεις και προσφορές. 

Για να μπορέσετε να έχετε όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε κάποια δεδομένα & να τα χρησιμοποιήσετε όσο πιο ορθά γίνεται. Το Digital Marketing θα βοηθήσει εσάς και την επιχείρησή σας να αυξήσετε το πελατολόγιό σας & τις πωλήσεις σας, να πάρετε feedback για υπηρεσίες & προϊόντα και να κάνετε την online παρουσία σας ακόμη πιο αισθητή.

Που πρέπει, όμως, να δώσετε έμφαση;

  1. Λέξεις-κλειδιά: H μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης που ακούει στο όνομα Google προσφέρει μοναδικές δυνατότητες & χρήσιμες προκειμένου να γίνετε ορατοί σε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες. Για αυτό το λόγο, οι περιγραφές των προϊόντων & των υπηρεσιών σας, της επιχείρησης & γενικότερα του site ή του e-shop σας πρέπει να ανταποκρίνονται στις αναζητήσεις των χρηστών. Απλές & ουσιαστικές λέξεις που περιγράφουν με συγκεκριμένο τρόπο το αντικείμενό σας, προσαρμοσμένες στα λόγια των πελατών, σε συνδυασμό με τα εργαλεία που προσφέρει η Google είναι το “κλειδί” για τις λέξεις-κλειδιά που χρειάζεστε. 
  2. Social media & ενεργή παρουσία: Η παρουσία σας στα social media με νέες αναρτήσεις, ανακοινώσεις, fun υλικό & ερωτήσεις/απαντήσεις προς τους χρήστες θα δημιουργήσουν προφίλ με περιεχόμενο που θα προσελκύσει τους χρήστες. Ένα πολύ σημαντικό feedback έρχεται από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ενώ οι χρήστες αναζητούν περιεχόμενο σε Facebook & Instagram προτού επιλέξουν μία επιχείρηση για αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. 
  3. Στοχευμένες Διαφημίσεις (Ads): Μετά τα social media  τις σωστές περιγραφές περιεχομένου (content), σειρά έχουν οι διαφημίσεις σας. Εφόσον προχωρήσετε σε αυτό το στάδιο θα πρέπει να προσέξετε μερικά δεδομένα, προκειμένου οι διαφημίσεις σας να αποδώσουν τα μέγιστα. Ένα από τα πράγματα που πρέπει να προσέξετε είναι το δημιουργικό περιεχόμενο: σωστή περιγραφή των όσων παρέχετε, εύκολη κατανόηση από το κοινό, χρήση λέξεων-κλειδιά, εικόνες που τραβούν την προσοχή. Αυτά είναι μερικά tips για τις εικόνες ή τα video που θα επιλέξετε για τη διαφήμισή σας. Σημαντική, όμως, είναι και η στόχευση του κοινού. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας πρέπει να σκεφτείτε προσεκτικά που απευθύνονται για να μπορέσετε να έχετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή σε άτομα που θα ενδιαφερθούν για όσα προσφέρετε.

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist