H χρήση των social media την περίοδο του COVID-19

Το #menoumespiti έχει γίνει σύνθημα και όλοι μας παραμένουμε σπίτι και εργαζόμαστε από εκεί για την υγεία και την ασφάλεια μας. Αυτή την περίοδο, η χρήση των social media έχει αυξηθεί κατακόρυφα, και ειδικά σε χώρες που έχει γίνει lockdown, παρατηρείται η μεγαλύτερη αύξηση.
Το Facebook και το Instagram έχουν παρουσιάσει άνοδο έως 70%, ενώ οι Live μεταδόσεις και τα views έχουν διπλασιαστεί. Τεράστια αύξηση έχουν σημειώσει και τα μηνύματα, ενώ οι βιντεοκλήσεις (όμαδικές και μη) εμφανίζουν άνοδο έως 1.000%.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το κοινό που χρησιμοποιεί περισσότερο τα social media. Το 27% των νέων έως 24 ετών δηλώνει ότι τσεκάρει πιο συχνά τα social media του, ώστε να παραμένει ενήμερο,
Η κίνηση, όμως, έχει ενταθεί και στις πλατφόρμες video streaming, όπως το Youtube. Ειδικά το τελευταίο, μόνο τις πρώτες μέρες του lockdown σημείωσε αύξηση 15-20% στις θεάσεις του.
Η γενιά των Millennials – τα άτομα ηλικίας 25-34 ετών – απαντούν σε ποσοστό 30% ότι έχουν αυξήσει την επισκεψιμότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ στην αποκαλούμενη γενιά Χ, δηλαδή στις ηλικίες 35-44 ετών, το ποσοστό είναι 29%.
Αυτή η κίνηση δίνει την ευκαίρια σε πολλές επιχειρήσεις να στραφούν στην online διαφήμιση για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν κατά την περίοδο του COVID-19.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist