6 τρόποι για να προωθήσετε ένα προϊόν/μία υπηρεσία αποτελεσματικά

Η δημιουργία ενός νέου προϊόντος ή μίας νέας υπηρεσίας απαιτεί πολύ προετοιμασία και σκληρή δουλειά που δεν ολοκληρώνεται με την αποκάλυψή του/της – η προώθηση είναι το δεύτερο μέρος αυτής της εξίσωσης. Ειδικά τα τελευταία χρόνια που η πληροφορία στο διαδίκτυο είναι διάχυτη, θα πρέπει να ξεχωρίσετε με αυτό που προσφέρετε και να τραβήξετε το ενδιαφέρον των χρηστών.
Πως, όμως, μπορείτε να το πετύχετε αυτό;
- Δώστε στους πιστούς σας πελάτες την δυνατότητα να σας πουν πρώτοι την γνώμη τους. Οι πιστοί σας πελάτες είναι η καλύτερη πηγή πληροφορίας για ό,τι νέο έχετε να προσφέρετε, ενώ είναι συνήθως και εκείνοι που αν μείνουν ευχαριστημένοι, θα διαδώσουν και στο περιβάλλον τους την εμπειρία που έζησαν. Προσκαλέστε τους είτε δια ζώσης είτε ηλεκτρονικά να δουν πρώτοι αυτό που ετοιμάζεστε να προσφέρετε. Δείξτε τους πόσο σημαντική είναι η γνώμη τους για εσάς και βοηθήστε το brand σας.
- Δημιουργήστε μία προσφορά γνωριμίας. Όταν εισάγουμε ένα νέο προϊόν/μία νέα υπηρεσία μπορούμε να δώσουμε μία επιπλέον ώθηση προσφέροντας μία προσφορά γνωριμίας (έκπτωση, χαμηλότερη τιμή, κουπόνι κτλ). Ξεκαθαρίστε, όμως, ότι αυτή η προσφορά είναι περιορισμένη για να μπορέσουν οι πελάτες σας να επωφεληθούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
- Χρησιμοποιήστε το Google My Business. Αυτή η δυνατότητα θα δώσει ένα σημαντικό boost τόσο στο προϊόν/υπηρεσία που προωθείτε, όσο και συνολικά στο brand σας. Η κατοχύρωση της επιχείρησής σας στo Google My Business θα βοηθήσει την Google με τις πληροφορίες που θα τις δώσετε, να σας εμφανίζει στο κοινό που ενδιαφέρεται για όσα προσφέρετε.
- Κάντε ένα giveaway. Αυτές οι πρακτικές φαίνεται να δίνουν μεγάλη δυναμική, ενώ ταυτόχρονα γίνεστε ορατή σε ένα κοινό που μέχρι πρότινος δεν σας γνώριζε. Οικοδομήστε ένα giveaway που κανείς δεν θα μπορέσει να αντισταθεί και τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν.
- Μην ξεχνάτε τα emails. Εκμεταλλευτείτε την δυναμική των emails και των newsletters και διαδώστε ό,τι νέο προσφέρετε. Ένα ποσοστό της τάξεως του 76% που ανοίγει email από εταιρείες & επιχειρήσεις προβαίνει σε κάποια αγορά στο άμεσο μέλλον.
- Προσφέρετε tips & χρήσιμες συμβουλές. Ένα υψηλό ποσοστό engagement επιτυγχάνετε μέσα από συμβουλές & tips που δίνουν οι εκάστοτε επαγγελματίες. Βοηθήστε τους χρήστες και δώστε μία πρακτική λύση και πολλοί από αυτούς δεν θα αργήσουν να γίνουν πελάτες σας.
Άγγελος Χατζηδάκης
Digital Media Specialist