Black Friday: Πως να απογειώσετε τις διαφημίσεις σας

Μπορεί η Black Friday να ακούγεται «μαύρη» και «καταθλιπτική» είναι μία τέλεια αφορμή, για να «φωτίσετε» το brand σας στα μάτια του καταναλωτικού κοινού! Η αύξηση των πωλήσεών σας δεν αποσκοπεί αποκλειστικά σε εκείνη την ημέρα. Όμως, αποκτά μακροπρόθεσμο χαρακτήρα, για αφοσίωση παλαιών και νέων πελατών.
Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να βρούμε την ιδέα που θα εκτοξεύσει την καμπάνια σας για το Black Friday! Είστε μέσα;
Μία μοναδική ευκαιρία πωλήσεων
Για τον κόσμο των αγορών, η εβδομάδα αυτή ανήκει δικαιωματικά στην Black Friday (Blog). Πολλοί, όμως, αναρωτιούνται γιατί! Για όσους δε γνωρίζουν, αυτή η μέρα καθιερώθηκε αμέσως μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών στην Αμερική, σηματοδοτώντας την αρχή των χριστουγεννιάτικων αγορών! Στην πραγματικότητα, πυροδοτήθηκε από τους ίδιους τους καταναλωτές, οι οποίοι συνήθιζαν να κατακλύζουν τα καταστήματα εκείνη την ημέρα.
Πράγματι, λοιπόν, μιλάμε για ένα «εισαγόμενο» έθιμο το οποίο, όμως, εκτοξεύει στα ύψη την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις πληθώρας e-shops και φυσικών καταστημάτων στην Ελλάδα. Γνωρίζατε ότι, κατά τη διάρκεια της Black Friday, ο Έλληνας αγοραστής ξοδεύει κατά μέσο όρο 242 ευρώ; Αυτό και μόνο είναι αρκετό για να επενδύσετε στις καμπάνιες για αυτή την περίοδο.
Ένα newsletter που θα ξεχωρίσει για Black Friday
Το Email Marketing είναι και δοκιμασμένο και οικονομικό και ανέλπιστα αποδοτικό! Ενημερώστε τις επαφές σας ότι καταφτάνει δυναμικά η μεγαλύτερη καταναλωτική γιορτή και στο δικό σας κατάστημα. Δημιουργήστε ελκυστικά headlines, σαφή call-to-actions, καθώς εξατομικευμένο περιεχόμενο, ανάλογα τα επιμέρους κοινά που σας ενδιαφέρουν.
Landing Pages με πλούσιο περιοεχόμενο
Για να παρουσιάσετε αποτελεσματικά τις Black Friday προσφορές σας, μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα ήδη υπάρχοντα landing pages. Αυτά έχουν ήδη κερδίσει τη μάχη του SEO και κατατάσσονται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο, θα διευκολύνετε τους καταναλωτές που αναζητούν ενδιαφέρουσες πώλήσεις για τη συγκεκριμένη μέρα.
Flash Sale που θα συναρπάσει το κοινό
Αυτό το είδος αγορών στοχεύει στον ενθουσιασμό και στο αίσθημα βιασύνης των καταναλωτών. Λανσάρετε μία έκπτωση για λίγο χρονικό διάστημα πριν από την Black Friday, προετοιμάζοντας εντυπωσιακά το έδαφος! Σύμφωνα με τα στατιστικά, τα flash sales μπορούν να αυξήσουν έως και κατά 51% το traffic ενός καταστήματος.
Μην ξεχάσετε τα social media
Teaser posts για τις επερχόμενες εκπτώσεις σας, polls για προσφορές που προτιμούν οι καταναλωτές, στοχευμένα hashtags. Το κοινό σας βρίσκεται στα κοινωνικά δίκτυα και περιμένει να αναδείξετε τις Black Friday προσφορές σας εκμεταλλευόμενοι.
Επιβράβευση για τις αγορές
Προχωρήστε σε μία διασκεδαστική επιβράβευση με τους καταναλωτές, αυξάνοντας το αίσθημα ικανοποίησής! Παραδείγματος χάριν, προσφέρετέ τους μία επιπρόσθετη έκπτωση για αγορές από 50€ και πάνω ή κάντε τους ένα δώρο-έκπληξη μετά από κάθε αγορά, ανεξαρτήτως ποσού.
Cross-Selling & Up-Selling για Black Friday
Επινοήστε συνδυασμούς 3-4 ταιριαστών ή συμπληρωματικών προϊόντων ή υπηρεσιών, που θα παρέχετε συνολικά. Ένα premium πακέτο ή μία δυνατή προσφορά. Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στη «σχεδόν εξωφρενικά» χαμηλή τιμή της προσφοράς ή στον περιορισμένο αριθμό διάθεσης (limited edition).
FINAL COUNTDOWN
Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει… Αυτό το αίσθημα προσμονής θα επιταχύνει την ανταπόκριση των καταναλωτών.
Θέλετε να προσθέσετε στο e-shop σας ένα timer που μετρά αντίστροφα για τις επικείμενες εκπτώσεις σας ή για τα sales που ήδη τρέχουν και σε λίγο θα παύσουν να ισχύουν; Ό,τι κι αν αποφασίσετε, είναι βέβαιο ότι θα παρακινήσετε τους χρήστες να κάνουν κλικ στο κουμπί της αγοράς γρηγορότερα, όταν φτάσει η κατάλληλη στιγμή.
BONUS: Cyber Monday
Χαρίστε ένα απίθανο τετραήμερο εκπτώσεων στους online καταναλωτές, αξιοποιώντας ακόμη μία ημέρα-ορόσημο προσφορών… τη Cyber Monday! Καθώς αφορά τη Δευτέρα αμέσως μετά τη «Μαύρη Παρασκευή», η οποία απευθύνεται στο διαδικτυακό κοινό, ο συνδυασμός των δύο αυτών ημερών και η επέκταση των “Black Friday” εκπτώσεών θα σας εκτοξεύσει.
Νίκη Μπερδέση
Digital Marketing Strategist
Πληροφορίες από: Google