Design Tips: 5 αρχές που θα βελτιώσουν τις διαφημίσεις σας

Πως μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες δεν μπλοκάρουν τις διαφημίσεις σας και τις βλέπουν χωρίς να τις προσπερνούν απλά;! Εδώ σας έχουμε τα top Design Tips για αυτό!
Μην υποτιμάτε τη δύναμη του σχεδιασμού. Το 50% των εταιρειών λέει ότι ο σχεδιασμός παίζει τεράστιο ρόλο στην επιτυχία των διαφημίσεων. Εξάλλου, ο σχεδιασμός επηρεάζει τις πρώτες εντυπώσεις και τον τρόπο που αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές το brand σας.
Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να βελτιώσετε το σχεδιαστικό σας πλεονέκτημα, εφαρμόζοντας πέντε βασικές αρχές οπτικού σχεδιασμού για τη δημιουργία διαφημίσεων.
1. Δομή
Το θεμέλιο μιας καλής διαφήμισης είναι η δομή. Και υπάρχουν βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε κατά τη χαρτογράφηση της διαφήμισής σας. Και οι διαφημίσεις πρέπει να «διακρίνονται από το κανονικό περιεχόμενο ιστοσελίδας και η ενότητα διαφημίσεων πρέπει να έχει σαφώς καθορισμένα όρια και να μην συγχέεται με το κανονικό περιεχόμενο».
Λένε επίσης ότι το μέγεθος της διαφήμισης πρέπει να είναι ευέλικτο, καθώς οι χρήστες μπορούν να δουν τη διαφήμισή σας σε οθόνες διαφορετικού μεγέθους.
Επομένως, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια ισχυρή αλλά ευέλικτη δομή για να ταιριάζει σε κάθε μορφή. Κάθε διαφήμιση πρέπει να περιέχει τέσσερα κύρια στοιχεία:
- Το λογότυπο ή το όνομα της εταιρείας σας
- Μια πρόταση αξίας
- Μια εικόνα ή οπτική αναπαράσταση της υπηρεσίας σας
- Ένα κουμπί CTA
2. Χρώμα
Το χρώμα είναι ζωτικής σημασίας καθώς χρησιμοποιείται για να τραβήξει την προσοχή του κοινού και να προκαλέσει συναισθήματα. Επίσης, οι άνθρωποι συνδέουν το χρωματικό σας συνδυασμό με το brand σας (Design Tips).
Η ψυχολογία πίσω από το χρώμα είναι συναρπαστική και κάτι που πρέπει να προσέξετε στον σχεδιασμό. Για παράδειγμα, οι άνδρες και οι γυναίκες έχουν διαφορετικές προτιμήσεις χρώματος. Μια μελέτη έδειξε ότι τα πιο δημοφιλή χρώματα στους άνδρες είναι το μπλε (57%) και το πράσινο (14%). Αντίθετα, οι γυναίκες προτιμούν το μπλε (35%) και το μωβ (23%). Ως εκ τούτου, μπορεί να αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε μια ελαφρώς διαφορετική χρωματική παλέτα ανάλογα με το σε ποιον απευθύνεται η καμπάνια σας.
Κατά γενικό κανόνα, η χρωματική σας παλέτα πρέπει να είναι ελάχιστη. Θα πρέπει να επιλέξετε δύο ή τρία κύρια χρώματα για χρήση στις διαφημίσεις. Εάν χρησιμοποιείτε ένα ουράνιο τόξο χρωμάτων, ο θεατής δεν θα μπορεί να εστιάσει στο μήνυμα. Μερικά χρώματα σε αντίθεση κάνουν τα σημαντικά μέρη να ξεχωρίζουν.
Αυτό που συνοψίζεται είναι να επιλέγετε τα χρώματά σας με σύνεση. Η επιλογή σας δεν είναι αυθαίρετη και πρέπει να σκεφτείτε τον αντίκτυπο που θα έχει το χρώμα στο κοινό.
3. Τυπογραφία
Η τυπογραφία είναι ένα άλλο στοιχείο σχεδιασμού που τραβάει το βλέμμα στις πιο κρίσιμες πληροφορίες. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να έχουμε είναι μια σαφής και ευανάγνωστη τυπογραφική ιεραρχία (Design Tips). Δεν έχει σημασία αν έχετε καταπληκτικά γραφικά – αν το κοινό σας δεν μπορεί να διαβάσει ή να καταλάβει το μήνυμά σας, δεν θα κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Η γραμματοσειρά έχει επίσης επιρροή. Υπάρχει ένας απεριόριστος αριθμός γραμματοσειρών εκεί έξω που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιείτε μια δέσμη διαφορετικών γραμματοσειρών στις διαφημίσεις σας. Όπως και με το χρώμα, αν το κάνετε αυτό, τότε ο θεατής δεν θα μπορεί να εστιάσει.
4. Απλότητα
Οι διαφημίσεις είναι προφανώς συμπαγείς. Δεν πρόκειται να χωρέσετε ολόκληρη την ιστορία του brand σας σε μια διαφήμιση. Άρα, πρέπει να το διατηρήσετε την απλότητα (Design Tips). Πρέπει να μεταδώσετε το μήνυμά σας ξεκάθαρα και γρήγορα.
Θα πρέπει να είναι επιτακτικά, συνοπτικά και σαφή. Αυτό γίνεται για να μην κατακλύσετε τον θεατή. Η πρόταση αξίας και το CTA είναι αναμφισβήτητα. Και αυτό είναι που θέλετε. Σίγουρα χρειάζεστε ένα σχέδιο που τραβά την προσοχή του κοινού, ένα σύντομο μήνυμα και μια σαφή έκκληση για δράση.
Για διαφημίσεις B2C, θα θέλετε επίσης να εμφανίσετε το προϊόν σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό και να το διατηρήσετε ελάχιστο. Το κόλπο είναι να χρησιμοποιήσετε μια εικόνα υψηλής ανάλυσης που δεν κατακλύζει το μήνυμά σας ή το CTA.
Ένας άλλος τρόπος για να προβάλλετε απλό σχεδιασμό στις διαφημίσεις σας είναι να κάνετε τη σχεδίαση ολόκληρης της καμπάνιας απρόσκοπτη. Για παράδειγμα, εάν κάνετε κλικ σε μια διαφήμιση και σας μεταφέρει σε μια σελίδα προορισμού με διαφορετική εικόνα, χρώμα ή/και γραμματοσειρά, θα σας αφήσει λίγο μπερδεμένο.
Γιατί είναι κάτι τέτοιο; Η απρόσκοπτη σχεδίαση δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία χρήστη. Και μια καλύτερη εμπειρία χρήστη οδηγεί σε περισσότερες μετατροπές. Η βελτίωση της εμπειρίας χρήστη μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των ποσοστών μετατροπών έως και 400% (Design Tips).
5. Προσαρμοσμένες εικόνες και γραφικά
Δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιείτε εικόνες για να γεμίσετε απλώς τον χώρο. Ή επειδή πιστεύετε ότι υποτίθεται ότι έχετε εικόνες στη διαφήμιση σας. Γνωρίζετε ότι οι εικόνες είναι απαραίτητες. Πιθανότατα έχετε ήδη ακούσει ότι είναι πιο πιθανό να θυμάστε πληροφορίες εάν τις δείτε σε αντίθεση με το να τις ακούσετε.
Γιατί συμβαίνει αυτό; Οι εικόνες μεταδίδουν πολύτιμες πληροφορίες. Αυτό δείχνει γιατί είναι τόσο σημαντικά. Και γιατί δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε απλώς εικόνες. Πρέπει να εξυπηρετούν έναν σκοπό.
Ίσως ο σκοπός της εικόνας σας είναι να εμφανίσετε το προϊόν σας σε όλο του το μεγαλείο… Ή ίσως χρησιμοποιείτε μια εικόνα ή ένα γραφικό για να κάνετε τη διαφήμισή σας πιο ελκυστική… Η χρήση προσαρμοσμένων εικόνων με αυτόν τον τρόπο είναι πιθανό να προκαλέσει το ενδιαφέρον του θεατή. Κατά κανόνα, θα πρέπει να αποφεύγετε τις στοκ εικόνες. Ο σχεδιασμός έχει να κάνει τελικά με τη δημιουργικότητα.
Γεωργία Καλλίρη
Graphic Designer
Πληροφορίες από: WordStream