fbpx

Blog

E-Shop: Πως να δημιουργήσετε το δικό σας

e-shopyips

Το e-shop και η κατασκευή τους είναι μία δύσκολη εξίσωση που οι σύγχρονοι επιχειρηματίες καλούνται να λύσουν. Ο σχεδιασμός του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι σημαντικός και θα μετατρέψει το e-shop σας σε έναν ελκυστικό χώρο για τους πελάτες σας. Αυτό αφορά και την λειτουργικότητα του, γιατί αυτή είναι που θα μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες.

Όταν οι πελάτες μπορούν να πλοηγηθούν εύκολα στο e-shop σας, να βρουν τα προϊόντα που επιθυμούν, να τα προσθέσουν γρήγορα στο καλάθι τους και να δουν όλες τις σημαντικές πληροφορίες πριν φτάσουν στη σελίδα πληρωμής, έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους.

Είναι, λοιπόν, σημαντικό να αφιερώσετε αρκετό χρόνο προκειμένου να αξιολογήσετε τον σχεδιασμό και να βελτιώσετε το e-shop σας.

Τι πρέπει να προσέξετε;

Κατασκευή με εύχρηστους Page Builders

Η επιλογή ενός Page Builder είναι σημαντική. Το WordPress, το Joomla και το Opencart είναι τρεις από τους πιο εύχρηστους και φιλικούς προς τον χρήστη σε αυτή την κατηγορία. Το βασικότερο πλεονέκτημα είναι ότι τα συγκεκριμένα λογισμικά σας παρέχουν εντελώς δωρεάν αναβαθμίσεις τόσο του ίδιου του λογισμικού όσο και των θεμάτων ή των προσθέτων που θα επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε.

Εύκολη & Γρήγορη Διαχείριση

Επειδή ο χρόνος είναι χρήμα, και όσο περισσότερο καθυστερείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές τόσα λεφτά χάνονται, καλό θα ήταν να επιλέξετε μια πλατφόρμα που να μπορείτε εύκολα να διαχειριστείτε. Για αυτό επιλέξτε μία πλατφόρμα που είναι εύκολη στη χρήση και εσείς είτε γνωρίζετε είτε μπορείτε να επεξεργαστείτε.

Εμφανές καλάθι αγορών σε όλες τις σελίδες

Ένα λάθος που γίνεται, είναι να μην τοποθετείται το καλάθι αγορών σε εμφανές σημείο και σε όλες τις σελίδες του e-shop. Ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών που πραγματοποιούν αγορές online δεν έχουν αρκετή υπομονή να ψάχνουν. Έτσι, παρόλο που ο χρήστης επισκέφθηκε το eshop σας, ενδιαφέρθηκε για τα προϊόντα σας και τα πρόσθεσε στο καλάθι του, αν καθυστερήσει στο να βρει πως θα επισκεφθεί το καλάθι για ολοκλήρωση της αγοράς του μπορεί και να αποχωρήσει.

Τοποθετήστε δυνατότητα γρήγορης προβολής (quick view)

Η δυνατότητα γρήγορης προβολής (quick view), παρέχει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για ένα προϊόν, χωρίς να μεταβούν στη σελίδα του προϊόντος. Η λειτουργία αυτή βοηθάει στην καλύτερη εμπειρία του χρήστη και συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων ενός eshop έως και 30%.

Ολοκλήρωση αγοράς ως επισκέπτης χωρίς εγγραφή

Η ολοκλήρωση της αγοράς πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ευκολότερη και γρηγορότερη, για να μην αποχωρήσει ο πελάτης. Οι χρήστες του διαδικτύου θέλουν να ολοκληρώνουν τις επιθυμητές τους ενέργειες όσο το δυνατόν συντομότερα. Η απαίτηση για εγγραφή ενός χρήστη σαν μέλος πριν ολοκληρώσει την αγορά του είναι αποτρεπτική. Θα πρέπει λοιπόν να παρέχετε τη δυνατότητα ολοκλήρωσης των αγορών χωρίς να υποχρεώνετε σε εγγραφή και σύνδεση του χρήστη.

Newsletter = απαραίτητο

Το newsletter είναι ένα πολύ βασικό στοιχείο του Digital Marketing. Ωστόσο προσέξτε να έχετε τις σωστές πληροφορίες για την εγγραφή ενός χρήστη σε αυτό και να τηρείται όλους τους κανονισμούς του GDPR.

Επιλογή ουδέτερων χρωμάτων

Η επιλογή των χρωμάτων σε ένα e-shop είναι πολύ σημαντική. Φυσικά η καλύτερη επιλογή είναι τα ουδέτερα χρώματα όπως λευκό, γκρι, μπεζ κλπ. για το online κατάστημα σας. Η επιλογή ουδέτερων χρωμάτων κατά τον σχεδιασμό θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα προϊόντα σας, που είναι και το ζητούμενο.

Αποφυγή πολλών κατηγοριών και υποκατηγοριών

Ένα σύστημα με φίλτρα κατηγοριοποίησης των προϊόντων είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τον επισκέπτη. Θα τον βοηθήσει να βρει καλύτερα αυτό που θέλει και θα βελτιώσει τη συνολική του εμπειρία. Ωστόσο, η εκτεταμένη χρήση κατηγοριών και υποκατηγοριών μπορεί να μπερδέψει τον επισκέπτη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τον κουράσει και να τον αποτρέψει από το να αγοράσει τα προϊόντα σας.

Φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης

Οι μηχανές αναζήτησης και κυρίως της Google, είναι ο καλύτερος τρόπος να κερδίσετε νέους πελάτες για την επιχείρησή σας. Πρέπει να δώσετε λοιπόν ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο θα σχεδιαστεί και θα κατασκευαστεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Για να βρεθείτε όσο το δυνατόν υψηλότερα στα αποτελέσματα της Google, θα πρέπει η κατασκευή να γίνει βάση των τεχνικών προώθησης ιστοσελίδας ώστε το e-shop να είναι φιλικό στις μηχανές αναζήτησης και το SEO.

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist

Πηγή: Google