8 τρόποι για να αυξήσετε τους followers στο Twitter!

Η ανάπτυξη του Twitter σας δεν συμβαίνει τυχαία. Ένας συνδυασμός σχεδιασμού του περιεχομένου σας, αλληλεπίδρασης με άλλους χρήστες και βελτιστοποίηση του προφίλ σας είναι το κλειδί για την προσέλκυση νέων followers.

Εάν έχετε αγωνιστεί να καταλάβετε πώς να πάρετε περισσότερους Twitter followers, ξεκινήστε με αυτά τα βήματα. Πολλά από αυτά απαιτούν μόνο λίγο χρόνο, αλλά μπορεί να κάνουν τη διαφορά στην προσέλκυση νέων followers και στην αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας.

1. Όταν είστε σε αμφιβολία, τότε κάντε πιο συχνά Tweet

Εκτός από όσους αγαπούν το Facebook ή το Instagram, το Twitter απαιτεί μια πιο επιθετική στρατηγική περιεχομένου.

Σύμφωνα με στοιχεία του CoSchedule, το "ιδανικό σημείο" είναι μεταξύ 3 και 7 μηνυμάτων ανά ημέρα για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα. Ορισμένοι λογαριασμοί τιτιβίζουν μέχρι και 15-20 φορές την ημέρα.

Η συνεχής δημοσίευση φρέσκου ​​περιεχομένου επιτρέπει στους πιθανούς followers να γνωρίζουν ότι είστε ενεργοί, αφοσιωμένοι και ότι αξίζει να σας ακολουθούν.

Με τη βοήθεια λογισμικού προγραμματισμού των social media, μπορείτε να δημοσιεύετε τακτικά περιεχόμενο, χωρίς να χρειάζεται να πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο. Αυτό σας επιτρέπει να προσελκύετε νέους followers όλο το εικοσιτετράωρο.

 

2. Δημοσιεύστε τα Tweets σας τη σωστή ώρα!

Σύμφωνα με έρευνα του Sprout σχετικά με τις καλύτερες ώρες για δημοσίευση στα social media, τα brands συνήθως βλέπουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση κατά τις εργάσιμες μέρες τα πρωινά και αργά το απόγευμα.

Παρόλο που αυτοί οι αριθμοί ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη ζώνη ώρας και το κοινό, ο συγχρονισμός των tweets μπορεί να βοηθήσει τον λογαριασμό σας να αποκτήσει κάποια παραπάνω έκθεση.

Για να κερδίσετε περισσότερους Twitter followers δεν σημαίνει ότι θα καθίσετε μπροστά στην οθόνη για εννέα ώρες την ημέρα. Ιδανικά, οι εταιρείες θα πρέπει να προγραμματίζουν τα tweets να δημοσιεύονται τις ώρες όπου οι χρήστες είναι πιο ενεργοί και να τιτιβίζετε σε πραγματικό χρόνο ανά διαστήματα καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας.

 

3. Δημοσίευση περισσότερου οπτικού περιεχομένου

Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, τα tweets που περιέχουν οπτικό περιεχόμενο λαμβάνουν περισσότερα like, σχόλια και retweets από εκείνα χωρίς αυτά.

Ως εκ τούτου, οι εταιρείες θα πρέπει να προσπαθούν να συνδυάσουν τα tweets τους με κάποιο είδος συνοδευτικής εικόνας. Παρόλο που δεν υπάρχει τίποτα λανθασμένο με τα tweets με βάση το κείμενο, οι εικόνες είναι πιο πιθανό να κάνουν το κοινό να σταματήσει στη δημσοίευσή σας και να το ενθαρρύνει να ρίξει μια ματιά στο post σας.

Επίσης, ο συνδυασμό tweets με GIF ή “memes” έχει γίνει κοινή πρακτική.

Παράλληλα, τα infographics αναδημοσιεύονται τρεις φορές πιο συχνά από οποιοδήποτε άλλο είδος εικόνας στο Twitter. Εάν έχετε κάποια συναρπαστικά δεδομένα για να μοιραστείτε με τον κόσμο, κάντε το.

Και σηματοδοτώντας τη δύναμη του μάρκετινγκ περιεχομένου, το βίντεο, είναι έξι φορές πιο πιθανό να κοινοποιηθεί από ένα tweet με κείμενο.

Είτε θέλετε να ενημερώσετε είτε να ψυχαγωγήσετε το κοινό σας (ή και τα δύο), συμπληρώνοντας τη ροή σας με οπτικό περιεχόμενο μπορεί να σας βοηθήσει να φέρετε νέους followers στο προφίλ σας.

 

4. Εκμεταλλευτείτε τα Hashtags

Σκεφτείτε τα hashtags ως έναν τρόπο να κάνετε τις αναρτήσεις σας αναζητήσιμες, σχεδόν ως μια μορφή SEO για το λογαριασμό σας στο Twitter.

Σύμφωνα με τα δεδομένα και τις βέλτιστες πρακτικές σχετικά με τον τρόπο χρήσης των hashtag, τα tweets με τουλάχιστον ένα hashtag λαμβάνουν 12,6% περισσότερη αλληλεπίδραση από ό,τι ένα χωρίς hashtags.

Η προσκόλληση σε μερικά hashtags σε οποιοδήποτε tweet είναι ένας γρήγορος τρόπος για να αυξήσετε την πιθανότητα νέων followers να βρουν το λογαριασμό σας και υπάρχουν πολλά hashtags για να διαλέξετε.

Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επιχειρηματικά hashtag όπως #SEO ή #contentmarketing, τα οποία είναι ιδανικά για το επαγγελματικό σας περιεχόμενο. Μπορείτε επίσης να “παίξετε” με τα δημοφιλή hashtags όπως #MondayMotivation.

Επιπρόσθετα, μπορείτε να ασχοληθείτε με τα hashtags που βασίζονται σε συμβάντα (εκθέσεις βραβείων, αθλητικά γεγονότα και οτιδήποτε άλλο).

Η μόνη προειδοποίηση με hashtags είναι ότι δεν θέλετε να υπερβάλλετε. Οι δημοσιεύσεις που είναι γεμάτες hashtags φαίνονται ανεπιθύμητες με μια ματιά και αποσπούν την προσοχή.

Και εκτός αυτού, το spamming δεν είναι απαραίτητο όταν ξέρετε ποια από τα hashtags σας προσελκύουν τους περισσότερους followers.

 

5. Μάθετε την “τέχνη” του Tagging, Retweeting & Replying

Σίγουρα, μπορείτε και θα πρέπει να προγραμματίσετε tweets για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση. Αλλά ταυτόχρονα, δεν θέλετε ο λογαριασμός σας στο Twitter να μοιάζει σαν να τρέχει τελείως από bots.

Πρέπει να πέσετε στα χαρακώματα με τους follower σας, τους πελάτες και τους leader του κλάδου. Αλληλεπιδράστε με άλλους χρήστες μέσω της προσθήκης ετικετών, retweeting και απαντώντας τους, έτσι επιτρέπετε σε νέους followers να αντιλαμβάνονται ότι πίσω από τον λογαριασμό είναι άνθρωποι.

Για αρχάριους, ας πούμε ότι σχολιάζετε το tweet μιας άλλης εταιρείας για να προσπαθήσετε να προσελκύσετε την προσοχή. Η σύνταξη μιας λεπτομερούς και στοχαστικής απάντησης θα προσελκύσει περισσότερους δυνητικούς followers σε σύγκριση με μια σύντομη απάντηση.

Ένας άλλος έξυπνος τρόπος για να προσελκύσετε άλλες εταιρείες στο λογαριασμό σας είναι να τους “καλέσετε”. Η επισήμανση άλλων προφίλ ως συμπλήρωμα είναι μια δημοφιλής τακτική που δείχνει “αγάπη” προς άλλες εταιρείες του κλάδου σας.

Με τη σειρά τους, θα μπορούσαν να σας το ανταποδώσουν. Αν θέλετε να σας κάνουν tag οι άλλοι, θα πρέπει πρώτα να κάνετε το ίδιο και εσείς.

Οποιοσδήποτε συνδυασμός tagging, retweeting και απαντήσεων δεν χρειάζεται να διαρκέσει πολύ, αλλά είναι απαραίτητο να επιτρέψετε σε αυτούς που ενδιαφέρονται να αντιληφθούν ότι είστε ενεργοί.

 

6. Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας για τους νέους followers

Λαμβάνοντας υπόψη ότι μέχρι και 15% των tweets υποψιάζονται οι χρήστες ότι είναι bots, οι εταιρείες πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν για να αποδείξουν ότι είναι άνθρωποι. Εκτός από μια διαφορετική στρατηγική περιεχομένου, υπάρχουν μερικά βήματα για να καταστήσετε το προφίλ σας πιο φιλικό προς τους νέους followers.

Η βελτιστοποίηση του προφίλ σας περιλαμβάνει τρία απλά βήματα:

  • Μια καθαρή φωτογραφία προφίλ. Σύμφωνα με την ψυχολογία των κοινωνικών φωτογραφιών, μια ανεμπόδιστη φωτογραφία προσώπου είναι ιδανική αν δεν χρησιμοποιείτε λογότυπο.
  • Σχετικές ετικέτες, λέξεις-κλειδιά του κλάδου και πληροφορίες τοποθεσίας. Με λίγα λόγια, το προφίλ σας θα πρέπει να είναι "ολοκληρωμένο" περιγράφοντας τι κάνετε, τον τίτλο σας, με ποιες εταιρείες συνεργάζεστε και πού δραστηριοποιείστε.
  • Μια γεύση της προσωπικότητάς σας. Το να προσφέρετε στους followers σας την αίσθηση του ποιος πραγματικά είστε είναι πάντα ένα συν.

Με απλά λόγια, η τελειοποίηση αυτών των κομματιών του προφίλ, σας βοηθά να εξασφαλίσετε μια θετική πρώτη εντύπωση στους νέους followers.

 

7. Βρείτε followers μέσα στο δίκτυό σας

Εδώ είναι μια απλή, τακτική για να κερδίσετε μερικούς νέους followers και καθιστώντας τον εαυτό σας πιο ορατό στην αναζήτηση του Twitter.

Εάν είστε σαν τους περισσότερους ανθρώπους, διστάζετε να ανεβάσετε τη λίστα επαφών σας σε οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο. Ωστόσο, ο συγχρονισμός της λίστας επαφών σας με το Twitter μπορεί να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε το υπάρχον δίκτυο ατόμων που πιθανότατα θα σας ακολουθήσουν.

Εάν οι συγχρονισμένες επαφές σας βρίσκονται στο Twitter, ο λογαριασμός σας έχει περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης ως πρόταση υπό την ενότητα "Ποιον να ακολουθήσετε". Ανάλογα με το μέγεθος της λίστας επαφών σας, αυτό μπορεί να σας φέρει πολλούς νέους followers, με πολύ λίγη δουλειά από την πλευρά σας.

 

8. Βρείτε followers εκτός Twitter

Το τελευταίο κομμάτι για να κερδίσετε περισσότερους followers είναι η προώθηση του προφίλ σας πέρα ​​από την πλατφόρμα.

Συμπεριλάβετε επίσης κουμπιά κοινωνικής δικτύωσης στο κάτω μέρος των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Λαμβάνοντας υπόψη πόσο διαδεδομένο είναι το Twitter στις εταιρείες, δεν υπάρχει καμία ντροπή στην προώθηση του προφίλ σας όπου κι αν μπορείτε για να βρείτε νέους followers.

 

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας: https://lacom.gr/el/digital/social-media/twitter 

 

Νίκη Μπερδέση

Digital Marketing Strategist

Επικοινωνία

Αγίου Κωνσταντίνου 40, Μαρούσι.

Εμπ. Κέντρο "ΑΙΘΡΙΟ" (1ος όροφος,γραφείο Α1). Τ.Κ.: 15124

Τηλ.: 210 6849 885

E-mail: info@lacom.gr

 

Follow us on social

instagram

Be social

Η ομάδα μας αποτελείται από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Online Διαφήμιση, στο Digital Marketing, στην Κατασκευή Site στις Διαφημίσεις Google, στο SEO, στη Διαχείριση Social Media, στις Διαφημίσεις Facebook, στη Δημιουργία Εντύπων & Εκτύπωση Εντύπων την Παραγωγή TV Spot & Ραδιοφωνικών Spot καθώς και below the line στρατηγικές προώθησης.